• Wat is jullie laatste keer dat je hebt gehuild, om wat voor reden dan ook?


    Ik net nog, om Chestnut (film). Zat ik daar in mijn kamer alle zakdoekjes op te maken, komt mam plots binnen -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    haha, doing it right at the moment.


    I live for the applause, you will die for it.

    Toen ik een slak zag en er bijna op ging staan


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    titanic


    All I wanna do is lose control

    Betrayal schreef:
    Dat is al een tijdje geleden. Volgens mij net voor de meivakantie. Die mierenneuker van een opa belde m'n moeder op om 'even' te zeggen dat hij samen met mijn broer naar Berlijn ging. Zonder mij, en zonder iets te zeggen had hij de reis al geboekt. Toen vroeg mijn moeder waarom hij mij niet meenam en toen zei die mierenneuker dat hij niks met mij te maken had.


    Stiekem vind ik mierenneuker een leuk woord. :Y)
    OT: Wat een kut vent.


    There's power in the words you whisper.

    Hm. Ik huil bijna nooit, dat laat ik niet toe.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Drie weken geleden ofzo omdat ik het hier thuis echt even beu was en ik een heel plan aan het maken was om in de vakantie ergens anders te gaan wonen.

    Gisteren... -.- ;}
    Heel erge ruzie met een vriendin.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    eergistere volgensmij. omdat ik te emotioneel ben de laatste tijd (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Om mijn ruzie met een vriend. Daar ging ik echt kapot aan. Gelukkig is het nu goed, beter dan ervoor zelfs :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Toen ik misschien moest blijven zitten en weg moest uit mijn klas waar ik zo bevriend mee ben...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    zaterdag, toen mijn vader bijna letterlijk zei dat hij het wielrennen bekijken belangrijker vond dan mij.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Junglebeat schreef:
    zaterdag, toen mijn vader bijna letterlijk zei dat hij het wielrennen bekijken belangrijker vond dan mij.

    OMG, dat is een kut gevoel.
    Negeer die zak en zeg dat je meer van MOI houd. (lol'd, we kennen elkaar niet eens)
    x]


    There's power in the words you whisper.

    Oh nee, gisteren toen ik Romeo & Juliet voor de tweede keer las.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Vandaag. En pf, te lang verhaal. En ook wel een beetje privéredenen :x


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Oke nu zonder dat mijn broertje mijn acount heeft gekraakt
    De laatste keer dat ik moest huilen was toen ik een 4,2 voor mijn Engels proefwerk had waardoor ik een 5 sta voor dat vak, waardoor de kans 50% is dat ik blijf zitten. en dat terwijl ik Engels supereasy vind


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one