• Wat is jullie laatste keer dat je hebt gehuild, om wat voor reden dan ook?


    Ik net nog, om Chestnut (film). Zat ik daar in mijn kamer alle zakdoekjes op te maken, komt mam plots binnen -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Om de clip van Komt een Vrouw bij de Dokter, die van Kane. Toen moest ik huilen :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Om een hoofdstuk die ik schreef.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Juist mijn broertje had mijn quilzet acount gekraakt

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 13:18 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gisteren, maar dat is meer iets voor mezelf.


    Let it come and let it be

    Net nog. Ik kreeg een half uur geleden te horen dat me opa is overleden. ;'(


    I like boys who drive cars too slow.

    Zaterdag.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xReplay schreef:
    Net nog. Ik kreeg een half uur geleden te horen dat me opa is overleden. ;'(

    Wat erg =o Gecondoleerd en heel veel sterkte!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bij de music video Hurt van Christina Aguilera.


    There's power in the words you whisper.

    xReplay schreef:
    Net nog. Ik kreeg een half uur geleden te horen dat me opa is overleden. ;'(


    Omg, sterkte. <33


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Wat erg =o Gecondoleerd en heel veel sterkte!


    Dankje ;3


    I like boys who drive cars too slow.

    Weet ik niet meer...
    Oh ja! Ik heb gisteravond wel een paar traantjes gelezen toen ik in Betrayed (boek van P.C. Cast & Kristin Cast) las dat Stevie Rae doodging ;(


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eh...

    Ik ramde de deur van de vaatwasser heel enthousiast keihard dicht, en daar zaten mijn vingers tussen. Dus toen trok ik een heel stuk vel mee. Toen sprongen de tranen wel in mijn ogen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Harrison schreef:
    Bij de music video Hurt van Christina Aguilera.


    Ja idd, elke keer als ik dat liedje hoor of de video zie krijg ik wel tranen in mijn ogen. ;o post 1313

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 12:51 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is al een tijdje geleden. Volgens mij net voor de meivakantie. Die mierenneuker van een opa belde m'n moeder op om 'even' te zeggen dat hij samen met mijn broer naar Berlijn ging. Zonder mij, en zonder iets te zeggen had hij de reis al geboekt. Toen vroeg mijn moeder waarom hij mij niet meenam en toen zei die mierenneuker dat hij niks met mij te maken had.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    Dat is al een tijdje geleden. Volgens mij net voor de meivakantie. Die mierenneuker van een opa belde m'n moeder op om 'even' te zeggen dat hij samen met mijn broer naar Berlijn ging. Zonder mij, en zonder iets te zeggen had hij de reis al geboekt. Toen vroeg mijn moeder waarom hij mij niet meenam en toen zei die mierenneuker dat hij niks met mij te maken had.


    Omg, wat een flikker. (excuses voor mijn taalgebruik)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.