• Of iets met een originelere naam xD
    Met lijkt me gewoon een goed idee om hier een apart deel in het forum voor te maken, aangezien mensen op Q over veel meer dingen vrij durven te praten. Gwn een ideetje hoor...


    No Weird, No Fun!

    Sleutelbloem schreef:
    Misschien dat je dan ook anoniem kan reageren en topics kan plaatsen in dat forum


    jaa, goed idee.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Op mijn oude basisschool, zitten ze vanaf groep 6, héél soms 5, daar al grappen over te maken en er verhaaltjes over te verzinnen.
    'Jantje! Piet en Marieke zaten gisteren in de bosjes te neukeeeeeen!' (cat)

    Daar waren wij op die leeftijd nog totaal niet mee bezig! Mijn nichtje is 9, maar ze is gelukkig nog onschuldig qua seksonderwerpen - thank god -
    Maar ik vind niet dat zulke kinderen toegang moeten krijgen tot zo'n forum.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    (...)
    Daar waren wij op die leeftijd nog totaal niet mee bezig! Mijn nichtje is 9, maar ze is gelukkig nog onschuldig qua seksonderwerpen - thank god -
    Maar ik vind niet dat zulke kinderen toegang moeten krijgen tot zo'n forum.

    Lieverd, als ze toegen willen, krijgen ze die wel. Ze maken gewoon een nieuw account aan met leeftijd 16, of komen er via vrienden, etc.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Je weet niet half wat er nu al in die kinderhoofdjes speelt :'D

    Is nog geen reden om dat soort gedachten op die leeftijd al te stimuleren. Ik vind dat echt erg, dat kinderen daarvoor jonger en jonger mee in aanraking komen.


    ars moriendi

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Je weet niet half wat er nu al in die kinderhoofdjes speelt :'D

    Op die leeftijd dacht ik écht nog niet aan seks gerelateerde zaken :'D En dat ze het steeds jonger komen te weten, betekent nog niet dat ze je daarom maar niet meer van zulke dingen moet afhouden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zephyros schreef:
    Sorry als ik het zeg hoor maar er zitten hier dus echt gewoon kinderen van 8 en 9 op. Ik vind het persoonlijk erg ongepast, die kinderen komen dan dus al gewoon in aanraking met seks en zo. Sorry maar ik vind het niet kunnen..

    En die honderde 16+ story's zijn geen probleem dan? Wat is het verschil? :8


    No Weird, No Fun!

    LottWolfje schreef:
    (...)
    En die honderde 16+ story's zijn geen probleem dan? Wat is het verschil? :8

    Kijk en dat is waar ik naartoe wil. Tenzij iemand hier met een behoorlijk goed argument komt waar ik nog niet aan heb gedacht, blijf ik van mening dat wanneer die 16+ stories mogen, seksueel getinte vragen ook gewoon mogen. Of course, mits er een waarschuwing bij staat.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 13:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als kinderen er in aanraking mee willen komen, komen ze dat wel. Op internet zijn duizenden 'seks gerelateerde' dingen. En inderdaad. 16+ stories kunnen ze ook gewoon lezen. Als ze het echt willen doen ze het toch wel. Je kunt er dan een waarschuwing boven zetten. Niet dat het zal gaan werekn, maar ter waarschuwing. Maar ik vind het trouwens wel een heel erg goed idee. Maar dan inderdaad wel anoniem.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind het op zich wel een goede suggestie. Want er zijn tegenwoordig zovelen die 'ouder' zijn en die zich seksueel uiten. Een apart forum zou hiervoor wel op zijn plaats zijn (een +16 afdeling). Maar dan heb je weer het nadeel dat ook de 'jongeren' dat kunnen lezen en van die domme reacties zetten. Nja, een mod moet dan optreden en zeggen normaal te reageren, maar niet op ieder tijdstip is er een mod. Misschien dat het forum off-topic gezet kan worden? Dat het niet in de actieve topics komt te staan. Heb je ook minder kans dat het topic daadwerkelijk gelezen wordt. =(

    Veel succes met de suggestie. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zephyros schreef:
    Sorry als ik het zeg hoor maar er zitten hier dus echt gewoon kinderen van 8 en 9 op. Ik vind het persoonlijk erg ongepast, die kinderen komen dan dus al gewoon in aanraking met seks en zo. Sorry maar ik vind het niet kunnen..


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind het een goede suggestie. 16+ stories mogen wel, maar een subforum als dit zou niet mogen? Beetje vreemd is het niet?


    To infinity and beyond •

    Ja, dat vind ik wel een goede inderdaad. Dat het topic niet onder actieve-topics kan komen te staan. Dan wordt het al een stuk veiliger voor kinderen van 8/9.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 14:03 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind het wel een mooi idee (: En als je langs een basisschool loopt in de pauze hoor je toch alleen maar "neuken! seks!", dusja. En anders klikken ze er gewoon niet op :'D


    Alis volat propriis.

    C18 schreef:
    Nou, die topics worden vaak gesloten en er wordt niet fatsoenlijk op gereageerd. Wat ik best hypocriet vind, gezien die 16+ stories die zo populair zijn.
    Dus stel ik ga een topic openen met
    'Mijn vriend vindt een rollenspel geil, maar ik ben hier niet creatief in' dan zijn er misschien vijf mensen die hier serieus op in gaan, maar van de rest kun je iets in de trant van 'oh my god, je spoort ook echt niet dat je dit op het forum zet' of iets dergelijks verwachten. En dan nog het argument dat hier jongere mensen op zitten, waar ik zelf best wel mijn twijfels heb, aangezien die 16+ verhalen ook zijn toegestaan.


    I´m nothing special.

    Zephyros schreef:
    Sorry als ik het zeg hoor maar er zitten hier dus echt gewoon kinderen van 8 en 9 op. Ik vind het persoonlijk erg ongepast, die kinderen komen dan dus al gewoon in aanraking met seks en zo. Sorry maar ik vind het niet kunnen..


    Ze klikken er toch zelf op. Weetje wel hoeveel sex sites er zijn op internet? Ze hoeven maar www.poesje.nl in te typen en daar heb je het al. Mijn nichtje van 6 weet al precies wat 'neuken' is, en ze zal echt niet de enige zijn op deze wereld. Echt, die kleine kinderen op Q zullen waarschijnlijk niet eens het grootste probleem zijn. Ik denk dat er eerder 100 topics zullen komen met 'Ben ik zwanger?' of 'Ik heb hem naakt gezien, ben ik nu zwanger? o.o' (ervaring met andere fora's). Maar ik ben wel voor, als er maar goed opgelet word.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 12:24 ]


    Never say Never