• Of iets met een originelere naam xD
    Met lijkt me gewoon een goed idee om hier een apart deel in het forum voor te maken, aangezien mensen op Q over veel meer dingen vrij durven te praten. Gwn een ideetje hoor...


    No Weird, No Fun!

    C18 schreef:
    Nou, die topics worden vaak gesloten en er wordt niet fatsoenlijk op gereageerd. Wat ik best hypocriet vind, gezien die 16+ stories die zo populair zijn.
    Dus stel ik ga een topic openen met
    'Mijn vriend vindt een rollenspel geil, maar ik ben hier niet creatief in' dan zijn er misschien vijf mensen die hier serieus op in gaan, maar van de rest kun je iets in de trant van 'oh my god, je spoort ook echt niet dat je dit op het forum zet' of iets dergelijks verwachten. En dan nog het argument dat hier jongere mensen op zitten, waar ik zelf best wel mijn twijfels heb, aangezien die 16+ verhalen ook zijn toegestaan.

    Daarvoor is dus het aparte forum, als ze daar niet over willen lezen want ze voelen zich daar te goed voor oid, dan voordat ze er op klikken, zie je in elk subforum het zit, en kunne ze gewaarschuwd zijn ofzoiets?
    Maar die mensen moeten zowiezo hun bek houde, als het niet zou bestaan, zouden hun ook niet doodleuk rondlopen :'D


    Let it come and let it be

    Maar wat moet ik me er dan bij voorstellen?
    'Ik heb afgelopen nacht heftige seks gehad met mn vriend, en het gig zo..'
    Of
    'Hoe werken condooms?'
    Of
    ..
    Dunno. Ben het ook wel eens met C18.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Grizzly schreef:
    (...)



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Daarvoor is dus het aparte forum, als ze daar niet over willen lezen want ze voelen zich daar te goed voor oid, dan voordat ze er op klikken, zie je in elk subforum het zit, en kunne ze gewaarschuwd zijn ofzoiets?
    Maar die mensen moeten zowiezo hun bek houde, als het niet zou bestaan, zouden hun ook niet doodleuk rondlopen :'D

    Daar ben ik ook voor, of wanneer je een topic aanmaakt met intieme details, er [16+] voor zetten. Maar moet zeggen dat het forumvolk hier over het algemeen redelijk preuts is met echt intieme seksualiteit bespreken. Maar ik heb zo het idee dat er ook users zijn die een leeftijd hebben bereikt en in dit gebied actief zijn en hun ei kwijt willen...


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Daar ben ik ook voor, of wanneer je een topic aanmaakt met intieme details, er [16+] voor zetten. Maar moet zeggen dat het forumvolk hier over het algemeen redelijk preuts is met echt intieme seksualiteit bespreken. Maar ik heb zo het idee dat er ook users zijn die een leeftijd hebben bereikt en in dit gebied actief zijn en hun ei kwijt willen...

    Het is eerder een kwestie van zich preuts voordoen, denk ik toch.
    Maar ik vind, dat je daar dan ook over mag praten op het forum, en tja, als er staat [16+] of 'Subforum: Sex&Body', dat je niet mag klagen, als je daar niet tegen kan, het vies vind, oid, dan klik je lekker niet en houd je je mondje dicht.
    Zowiezo, als die topics zonder [16+] er voor of zoiets als subforum, dan nog, ik bedoel, die topic schokeren je niet echt met van die véél te intime details, dat is niet zo, dus sowieso waarom zo gaan reageren.
    Het gros van het forum word gewoon met de dag kinderlijken :']


    Let it come and let it be

    Revelio schreef:
    Maar wat moet ik me er dan bij voorstellen?
    'Ik heb afgelopen nacht heftige seks gehad met mn vriend, en het gig zo..'
    Of
    'Hoe werken condooms?'
    Of
    ..
    Dunno. Ben het ook wel eens met C18.


    Gewoon wat je kwijt wil.
    Natuurlijk niet je in detail uitgelegde sexleven, maar vooral vragen die je hebt, of problemen waar je mee zit.


    No Weird, No Fun!

    C18 schreef:
    (...)
    Daar ben ik ook voor, of wanneer je een topic aanmaakt met intieme details, er [16+] voor zetten. Maar moet zeggen dat het forumvolk hier over het algemeen redelijk preuts is met echt intieme seksualiteit bespreken. Maar ik heb zo het idee dat er ook users zijn die een leeftijd hebben bereikt en in dit gebied actief zijn en hun ei kwijt willen...

    Het grote probleem van deze site is dat het echt een forum is waarop mensen van 12 tot 19 zitten en er komen steeds meer jonge kinderen bij. Die kloof is echt enorm, en daardoor is er vaak onbegrip. De één post een topic over z'n eerste keer, terwijl de ander doodleuk een topic opent over de nieuwste aflevering van Winxclub.


    ars moriendi

    SYN schreef:
    Anti-voortplanting en tietjes-forum.


    -out-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    dan krijg je daarlijk overbesekste 12 jarige dus nee :]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    401 schreef:
    Ik vind het niet echt bij Quizlet passen,


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Aan de ene kant, ja, want zoiets moet ook bespreekbaar zijn, maar aan de andere kant, nee, want er zitten ook jongere users op deze site en als die er mee in aanraking komen...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aguamenti schreef:
    dan krijg je daarlijk overbesekste 12 jarige dus nee :]


    Shoganai i ne~

    Ik vind het wel een goed idee, mits er normale zaken besproken worden, niet hele sexlevens. En i.v.m. jongere users, misschien kan er voordat je écht op dat gedeelte van het forum terecht komt eerst een pagina in beeld komen met een waarschuwing dat het een 16+ gedeelte is, waar dus zulk soort zaken besproken worden. Maar een ideetje.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Zou het dan niet beter zijn om wél zoiets aan te maken, maar dan niet in de actieve topics te zetten zodat degenen die hier niet op zitten te wachten er niet mee in aanraking komen? Zo houd je ook wel een deel van de jongeren weg, helemaal als je een soort waarschuwing in de titel zet.

    Toch vind ik het wel een goed idee, dit soort dingen moeten bespreekbaar zijn en het is ook wel leerzaam -ook op een goede manier, ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sorry als ik het zeg hoor maar er zitten hier dus echt gewoon kinderen van 8 en 9 op. Ik vind het persoonlijk erg ongepast, die kinderen komen dan dus al gewoon in aanraking met seks en zo. Sorry maar ik vind het niet kunnen..


    Kill them with kindness.