• Of iets met een originelere naam xD
    Met lijkt me gewoon een goed idee om hier een apart deel in het forum voor te maken, aangezien mensen op Q over veel meer dingen vrij durven te praten. Gwn een ideetje hoor...


    No Weird, No Fun!

    Zephyros schreef:
    Sorry als ik het zeg hoor maar er zitten hier dus echt gewoon kinderen van 8 en 9 op. Ik vind het persoonlijk erg ongepast, die kinderen komen dan dus al gewoon in aanraking met seks en zo. Sorry maar ik vind het niet kunnen..

    Je kunt ook overdrijven?


    Let it come and let it be

    Ik ben opzich wel voor, maar wel met een leeftijdslimiet van 16. Maar dat kan je haast niet controleren..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    Ik ben opzich wel voor, maar wel met een leeftijdslimiet van 16. Maar dat kan je haast niet controleren..

    Kom op zeg, als mensen willen klikken doen ze dat toch wel. Als je er bij zet 'Aanbevolen leeftijd 16+' is het ook wel goed. Je veranderd je leeftijd even en klaar.
    Dudes, je preuts voordoen is ook een vak :'D


    Let it come and let it be

    Zephyros schreef:
    Sorry als ik het zeg hoor maar er zitten hier dus echt gewoon kinderen van 8 en 9 op. Ik vind het persoonlijk erg ongepast, die kinderen komen dan dus al gewoon in aanraking met seks en zo. Sorry maar ik vind het niet kunnen..


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Kom op zeg, als mensen willen klikken doen ze dat toch wel. Als je er bij zet 'Aanbevolen leeftijd 16+' is het ook wel goed. Je veranderd je leeftijd even en klaar.
    Dudes, je preuts voordoen is ook een vak :'D

    Ik vind niet echt dat een 12-jarige in zo'n forumonderdeel moet gaan zitten.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Alsof een 9 jarige nog helemaal niets daar vanaf weet.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    Alsof een 9 jarige nog helemaal niets daar vanaf weet.



    voila, en je kan doen zoals offtopics, die staan ook niet allemaal tussen de actieve topics, daarvoor moet je eerst al naar het forumindex gaan... dus als je zoiets doet, zou het toch goed zijn, nee?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)


    voila, en je kan doen zoals offtopics, die staan ook niet allemaal tussen de actieve topics, daarvoor moet je eerst al naar het forumindex gaan... dus als je zoiets doet, zou het toch goed zijn, nee?


    Ja eh, mijn buurmeisje is 9 jaar, nou die weet er al veel over hoor. De jeugd van tegenwoordig weet veel meer over dingen waar ze nog eigenlijk niets over hoeven te weten xd.


    To infinity and beyond •

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Je kunt ook overdrijven?

    Zo overdreven is dat niet :'D Kinderen horen zich daar op die leeftijd nog niet mee bezig te houden, vind ik.


    "I shut my eyes in order to see.'

    C18 schreef:
    Nou, die topics worden vaak gesloten en er wordt niet fatsoenlijk op gereageerd. Wat ik best hypocriet vind, gezien die 16+ stories die zo populair zijn.
    Dus stel ik ga een topic openen met
    'Mijn vriend vindt een rollenspel geil, maar ik ben hier niet creatief in' dan zijn er misschien vijf mensen die hier serieus op in gaan, maar van de rest kun je iets in de trant van 'oh my god, je spoort ook echt niet dat je dit op het forum zet' of iets dergelijks verwachten. En dan nog het argument dat hier jongere mensen op zitten, waar ik zelf best wel mijn twijfels heb, aangezien die 16+ verhalen ook zijn toegestaan.


    Precies.
    @ above ; true

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 12:17 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Jedi schreef:
    (...)
    Zo overdreven is dat niet :'D Kinderen horen zich daar op die leeftijd nog niet mee bezig te houden, vind ik.

    Je weet niet half wat er nu al in die kinderhoofdjes speelt :'D


    Let it come and let it be

    Ik vind het een goed idee!
    Ik vind dat hier idd niet echt plaats is om zo van die topics neer te zetten.
    & jaa, er zullen wel flauwe reacties op komen maar dat is toch altijd wel?
    & als er goede regels zijn...
    Njaa, ik ben nog geen 16 - bijna 14 - , maar als jij dat wil doen, stuur dan idd een pb naar Rutger.
    Ik vind het een goed idee, al ga ik er zelf misschien nog niks aan
    hebben.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Je weet niet half wat er nu al in die kinderhoofdjes speelt :'D

    Nou, ik kan je vertellen dat ik ook kind ben geweest. (cat)
    En t/m m'n 11e dacht ik nog écht niet aan seks.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Misschien dat je dan ook anoniem kan reageren en topics kan plaatsen in dat forum


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Revelio schreef:
    (...)
    Nou, ik kan je vertellen dat ik ook kind ben geweest. (cat)
    En t/m m'n 11e dacht ik nog écht niet aan seks.

    Op mijn oude basisschool, zitten ze vanaf groep 6, héél soms 5, daar al grappen over te maken en er verhaaltjes over te verzinnen.
    'Jantje! Piet en Marieke zaten gisteren in de bosjes te neukeeeeeen!' (cat)


    Let it come and let it be