• Dat boek heb ik net gekregen van een vriend van mijn zus, hij heeft een jaar in Londen gezeten en voor ons allemaal een kadootje meegenomen
    Het is Engels, maar dat vind ik juist leuk omdat ik wel van een uitdaging houd en heel veel lees in het Nederlands en Engels
    Iemand die dat boek kent?
    De achterkant klinkt spannend

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 8:58 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je hebt ongetwijfeld de film 'the golden compass' gezien. Dit is het boek waar die film op gebaseerd is. Het boek vind ik persoonlijk beter en leuker, heb hem zelf voor engels gelezen in de 4e.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 22:10 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prime schreef:
    Je hebt ongetwijfeld de film 'the golden compass' gezien. Dit is het boek waar die film op gebaseerd is. Het boek vind ik persoonlijk beter en leuker, heb hem zelf voor engels gelezen in de 5e.

    OJa wel eens gezien, ik zit pas ind e 2e:$


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    OJa wel eens gezien, ik zit pas ind e 2e:$


    Was een typo, heb hem in de 4e gelezen. Al is hij geen 4 vwo niveau x] Hij is niet moeilijk om te begrijpen, als je in de 2e zit dan kun je hem makkelijk lezen ^^ Af en toe staan er wel woorden in die je even na moet zoeken, maar over het algemeen is hij makkelijk te lezen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oeeeh is dat het eerste deel van His Dark Materials? _O_
    Die heb ik gelezen, maar wel in het Nederlands haha ;x.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Awesome boek, I really like it(banana)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one