Memphis schreef:
(...)
Dat begrijp ik, maar sommige mensen doen daar altijd zo makkelijk over. Dat als je van elkaar houdt je dat vertrouwen wel hebt, maar zo simpel werkt dat niet, daar is meer voor nodig. Zoals, inderdaad, hard vechten.
Ach, ik vind het nog steeds onzin. Waar wij hard voor vechten is om elkaar beter te leren kennen en om te gaan met elkaars ongemakken en we nemen geen onzin aan van anderen. Misschien is dat dan wel een uitzondering. Vertrouwen is bij mij iets wat heel simpel is. Je krijgt het en je behoud het zolang jij kunt bewijzen dat je het waard bent. Pas als jij aan mij toegeeft dat je het verziekt hebt verdwijnt het (tijdelijk) en als je dat niet doet kom ik er toch wel achter. Maar dan wel zelf, niet via roddels. Die ga ik niet geloven, want als jij het zou verneuken en niks zegt, heb je toch je eigen gevoelens ermee omdat je weet dat je tegen me liegt. Zo denk ik erover.
[ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 21:41 ]
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.