• Mijn vriendin is echt al jaren met een jongen bezig. Ze zijn verliefd maar telkens gebeurd er wel weer iets waardoor ze niet bij elkaar kunnen zijn en beide niet weten waar ze aan toe zijn. (Bv. roddels over hem dat hij haar gebruikt waardoor zij weer vertrouwen verliest in hem.) Maar net zat ze dus bij mij op msn en stuurde hij haar dit nummer:


    Toen moet ik dus echt janken,zij ook en hij waarschijnlijk ook.

    En nu is ze na hem toe om te praten. Ik hoop echt dat het goed komt. Die twee horen bij elkaar!

    Crushed schreef:
    (...)

    Ik duim voor ze. (:


    dankje(Y)

    raplove schreef:
    (...)

    Nee lieve schat beide zijn 17.

    Ik ben 15.


    Dan sta ik nog sterker bij de mening die ik net gaf. Als je in roddels geloofd is dat een eigen zwakheid.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Roddels verzwakken alleen degene die niet sterk genoeg zijn om erdoorheen te kijken.


    Ja,misschien heb je gelijk.

    Maar soms is dat moeilijk!

    raplove schreef:
    (...)

    Ja,misschien heb je gelijk.

    Maar soms is dat moeilijk!


    Alles in het leven is moeilijk, daarom vecht je ertegen.
    Ik heb ook roddels moeten horen en mijn vriend woont aan de andere kant van de wereld, toch heb ik hem altijd (terecht) eerder geloofd dan bullshit. Vertrouwen en houden van iemand zouden genoeg moeten zijn om beter te weten dan nonsense. Als ze elkaar echt zo graag willen, zullen ze toch wat harder moeten vechten.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    raplove schreef:
    (...)

    Nee lieve schat beide zijn 17.

    Ik ben 15.


    -facepalm- Nog erger.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Alles in het leven is moeilijk, daarom vecht je ertegen.
    Ik heb ook roddels moeten horen en mijn vriend woont aan de andere kant van de wereld, toch heb ik hem altijd (terecht) eerder geloofd dan bullshit. Vertrouwen en houden van iemand zouden genoeg moeten zijn om beter te weten dan nonsense. Als ze elkaar echt zo graag willen, zullen ze toch wat harder moeten vechten.


    Ja,daar ben ik met met je eens.

    Ik probeer haar dan ook te steunen waar dat mogelijk is.

    roddels over hem dat hij haar gebruikt waardoor zij weer vertrouwen verliest in hem.

    Als je echt van elkaar houdt kan het je geen fuck schelen wat de rest denkt/zegt/roddelt en heb je 100% vertrouwen in elkaar. --'


    ars moriendi

    Ik snap niet waarom iedereen hier zo negatief op reageert, ik heb dat nummer niet geluisterd, maar de titel zegt al genoeg. Die twee mensen hebben relatieproblemen en hij toont nou dat hij echt van haar houdt via dat nummer, wat is het probleem?


    All was well.

    Aaah das echt wel rot voor ze, en ik hoop voor ze dat ze bij elkaar kunnen blijven, roddels zijn gewoon klote..

    Sterkte (flower)


    What is youre favo scary movie?

    Waarom is iedereen hier zo Fairytale-like? Ik bedoel, ja, het is belangrijk om 100% vertrouwen in elkaar te hebben, maar het is het leven. Niemand heeft altijd 100% vertrouwen, iedereen heeft zijn/haar momenten van zwakte en twijfel.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 21:34 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Waarom is iedereen hier zo Fairytale-like? Ik bedoel, ja, het is belangrijk om 100% vertrouwen in elkaar te hebben, maar het is het leven. Niemand heeft altijd 100% vertrouwen, iedereen heeft zijn/haar momenten van zwakte en twijfel.


    Ik heb er anders geen moeite mee m'n vriend te vertrouwen. :')
    En verder ben ik helemaal niet fairytalelike, ik zeg dat alleen dat als je iets wilt je er hard voor zult moeten vechten en niet uit moet gaan van wat anderen beweren. Dat is realiteit en geen sprookje.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Evelon schreef:
    Aaah das echt wel rot voor ze, en ik hoop voor ze dat ze bij elkaar kunnen blijven, roddels zijn gewoon klote..

    Sterkte (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Tortuga schreef:
    (...)
    Als je echt van elkaar houdt kan het je geen fuck schelen wat de rest denkt/zegt/roddelt en heb je 100% vertrouwen in elkaar. --'


    Dat is waar.

    Maar zij is echt al heel veel gekwest door boys op alle manieren.

    Daarom heeft ze geen vertrouwen meer.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik heb er anders geen moeite mee m'n vriend te vertrouwen. :')
    En verder ben ik helemaal niet fairytalelike, ik zeg dat alleen dat als je iets wilt je er hard voor zult moeten vechten en niet uit moet gaan van wat anderen beweren. Dat is realiteit en geen sprookje.


    Dat begrijp ik, maar sommige mensen doen daar altijd zo makkelijk over. Dat als je van elkaar houdt je dat vertrouwen wel hebt, maar zo simpel werkt dat niet, daar is meer voor nodig. Zoals, inderdaad, hard vechten.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik, maar sommige mensen doen daar altijd zo makkelijk over. Dat als je van elkaar houdt je dat vertrouwen wel hebt, maar zo simpel werkt dat niet, daar is meer voor nodig. Zoals, inderdaad, hard vechten.



    Ach, ik vind het nog steeds onzin. Waar wij hard voor vechten is om elkaar beter te leren kennen en om te gaan met elkaars ongemakken en we nemen geen onzin aan van anderen. Misschien is dat dan wel een uitzondering. Vertrouwen is bij mij iets wat heel simpel is. Je krijgt het en je behoud het zolang jij kunt bewijzen dat je het waard bent. Pas als jij aan mij toegeeft dat je het verziekt hebt verdwijnt het (tijdelijk) en als je dat niet doet kom ik er toch wel achter. Maar dan wel zelf, niet via roddels. Die ga ik niet geloven, want als jij het zou verneuken en niks zegt, heb je toch je eigen gevoelens ermee omdat je weet dat je tegen me liegt. Zo denk ik erover.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 21:41 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.