• Mijn vriendin is echt al jaren met een jongen bezig. Ze zijn verliefd maar telkens gebeurd er wel weer iets waardoor ze niet bij elkaar kunnen zijn en beide niet weten waar ze aan toe zijn. (Bv. roddels over hem dat hij haar gebruikt waardoor zij weer vertrouwen verliest in hem.) Maar net zat ze dus bij mij op msn en stuurde hij haar dit nummer:


    Toen moet ik dus echt janken,zij ook en hij waarschijnlijk ook.

    En nu is ze na hem toe om te praten. Ik hoop echt dat het goed komt. Die twee horen bij elkaar!

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik heb er anders geen moeite mee m'n vriend te vertrouwen. :')
    En verder ben ik helemaal niet fairytalelike, ik zeg dat alleen dat als je iets wilt je er hard voor zult moeten vechten en niet uit moet gaan van wat anderen beweren. Dat is realiteit en geen sprookje.


    Dus jij hebt altijd no matter what vertrouwen in je vriend.
    Wrm geloof ik dat niet?.
    Omdat dat zelf in de meest geweldige relaties voorkomt.

    Dus ook in de jouwe.

    Ik vind dit alles gewoon echt heel erg lief van die jongen en ik hoop dat t goed komt(flower)


    Who needs love when there is chocolate

    Sevenfold schreef:
    (...)


    Ach, ik vind het nog steeds onzin. Waar wij hard voor vechten is om elkaar beter te leren kennen en om te gaan met elkaars ongemakken en we nemen geen onzin aan van anderen. Misschien is dat dan wel een uitzondering. Vertrouwen is bij mij iets wat heel simpel is. Je krijgt het en je behoud het zolang jij kunt bewijzen dat je het waard bent. Pas als jij aan mij toegeeft dat je het verziekt hebt verdwijnt het (tijdelijk) en als je dat niet doet kom ik er toch wel achter. Maar dan wel zelf, niet via roddels. Die ga ik niet geloven, want als jij het zou verneuken en niks zegt, heb je toch je eigen gevoelens ermee omdat je weet dat je tegen me liegt. Zo denk ik erover.


    Onzin?

    xSuzepuusx schreef:
    Ik vind dit alles gewoon echt heel erg lief van die jongen en ik hoop dat t goed komt(flower)


    Danke_O_

    raplove schreef:
    (...)

    Dus jij hebt altijd no matter what vertrouwen in je vriend.
    Wrm geloof ik dat niet?.
    Omdat dat zelf in de meest geweldige relaties voorkomt.

    Dus ook in de jouwe.


    Ja, dat doe ik wel. Omdat ik weet dat ik hem kan vertrouwen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ja, dat doe ik wel. Omdat ik weet dat ik hem kan vertrouwen.


    ok.

    raplove schreef:
    (...)

    ok.


    Als ik dat niet zou doen, zou ik deze afstand tussen ons ook niet eens vol kunnen houden. Daar heb je een ijzersterk vertrouwen voor nodig, onder andere.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Als ik dat niet zou doen, zou ik deze afstand tussen ons ook niet eens vol kunnen houden. Daar heb je een ijzersterk vertrouwen voor nodig, onder andere.


    Weetik.

    Maar als je de hele voorgescehidenis zou kennen zou je het snappen...

    Sevenfold schreef:
    (...)


    Ach, ik vind het nog steeds onzin. Waar wij hard voor vechten is om elkaar beter te leren kennen en om te gaan met elkaars ongemakken en we nemen geen onzin aan van anderen. Misschien is dat dan wel een uitzondering. Vertrouwen is bij mij iets wat heel simpel is. Je krijgt het en je behoud het zolang jij kunt bewijzen dat je het waard bent. Pas als jij aan mij toegeeft dat je het verziekt hebt verdwijnt het (tijdelijk) en als je dat niet doet kom ik er toch wel achter. Maar dan wel zelf, niet via roddels. Die ga ik niet geloven, want als jij het zou verneuken en niks zegt, heb je toch je eigen gevoelens ermee omdat je weet dat je tegen me liegt. Zo denk ik erover.


    Het is heel mooi dat je dat kan, maar zoiets geldt natuurlijk niet voor iedereen. Iedereen heeft andere karaktereigenschappen en kijkt dan ook anders tegen dingen aan en gaat dan ook weer anders met een relatie om, want geen enkele relatie is hetzelfde. Bovendien kan ik niet geloven dat je je hele leven lang áltijd, maar dan ook áltijd vertrouwen zult hebben in je vriend, no matter what people say. Misschien is de twijfel bij jou niet zo erg, maar je zult toch zeker soms wel even een klein moment van twijfel hebben. Dat hoeft niet heel groot of 'relatiebedreigends' te zijn, maar ikzelf zou dan toch wel even nadenken over die dingen die dan gezegd zouden worden en me toch wel even druk maken en twijfelen. Alhoewel ik het dan wel meteen aan hem zou vragen en me niet zou laten leiden door die anderen, je zult toch wel een zwak momentje kunnen hebben. Maar dat is niet erg, dat hoort gewoon bij het mens zijn. Als je het jezelf en de ander maar niet laat beïnvloeden.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    raplove schreef:
    (...)

    Weetik.

    Maar als je de hele voorgescehidenis zou kennen zou je het snappen...


    Ik ben bang dat ik niet zo in elkaar zit. Zelfs al snap ik het, is dat nog hoe ik erover denk. Ik probeer ook niks slechts te zeggen (over hen) hoor, maar zo is mijn mening gewoon.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat ik niet zo in elkaar zit. Zelfs al snap ik het, is dat nog hoe ik erover denk. Ik probeer ook niks slechts te zeggen (over hen) hoor, maar zo is mijn mening gewoon.


    Ok,jouw mening is jou mening.

    raplove schreef:
    (...)

    Nee lieve schat beide zijn 17.

    Ik ben 15.

    Eerst was je nog 9 jaar. of 10 of 11 ofzo. En je had zo'n foto op je PF staan, en dat was een klein meisje. Ofvergis ik me nu?

    raplove schreef:
    (...)

    Dat is waar.

    Maar zij is echt al heel veel gekwest door boys op alle manieren.

    Daarom heeft ze geen vertrouwen meer.

    Dan moet ze geen relatie aangaan als ze daar niet klaar voor is.


    ars moriendi

    Ik vind dat wanneer mensen toegeven aan zulke roddels, dat ze geen echte relatie hebben of kunnen hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    DEANONDRUGS schreef:
    (...)
    Eerst was je nog 9 jaar. of 10 of 11 ofzo. En je had zo'n foto op je PF staan, en dat was een klein meisje. Ofvergis ik me nu?


    Dat kan kloppen dat ik een foto van mezelf op me profiel had. Ik ben maar 1.53.

    Ik weet niet waar juilie het vandaan halen dat ik ooit heb gezegd dat ik 9 10 of 11 ben.

    Toen ik hier voor het eerst was was ik 14.