• HELL
    Loop je de aula in met vriendinnen, word je verrot gescholden voor 'emo'. :I
    Stelletje naaiers. op mijn school is het gewoon zwaar verboden om anders te zijn. en weetje wat nog wel het lulligste is? dat een van mijn beste vrienden erover is begonnen -___-'. dus vroeg ik laatst aan hem waarom hij me zo noemt, en of hij wel wist wat het betekent.
    Nahja, je raadt het al, dat wist hij dus niet. hij vind gewoon dat hij een of ander recht heeft om mij een beetje uit te schelden..


    i put the fun in funeral

    Pyro schreef:
    Heb ik ook al 1 keer gehad, toen ik ging shoppen. Ik heb hen mijn mooiste vinger laten zien en ben met een grote glimlach verder gelopen. Maar ja, het waren tekkers dus ergens begrijp ik het wel, ze hebben eenmaal niet zoveel hersencellen.

    Omg, dat is redelijk geniaal :W


    i put the fun in funeral

    ohh, dat ken ik. (cat)
    maar trek het je niet aan!
    ik vind emo ook geen scheldwoord. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Assassin schreef:
    (...)


    Mag ik weten waarom ze schijterds zijn? (cat)


    omdat de meeste van hun sommige aparte dingen wel leuk vinden, maar ze dat niet durven zeggen =] het hóéft natuurlijk niet, -voordat ik daar weer commentaar op krijg- maar ik vind je gewoon zielig als je iemand gaat uitschelden omdat die anders gekleed is


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    APATHETIC schreef:
    (...)
    Omg, dat is redelijk geniaal :W


    Dat was hun gezicht ook (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    APATHETIC schreef:
    (...)
    Agreed
    maar ik reageer redelijk heftig op dit soort dingen :W
    kan er niet veel aan doen helaas ^^'

    Gewoon een botte/lullige opmerking terug maken en van je af bijten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Oke dat is echt het domste wat ik echt heb gehoord. Als je dan al een echte "emo" bent, dan laat je je niet emo noemen. Want echte "emo's" laten zich niet in een hokje stoppen.

    Als je een beetje slimme emo bent, zou je je geen fuck aantrekken van wat anderen zeggen omdat je om zoiets druk maken echt niks uithaalt :']
    Reageren met 'oh my god ik ben geen emo, ik ben mezelf' is ook weer zo alto -gayhand-.
    En 't getuigt van weinig volwassenheid vind ik zelf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jennieee schreef:
    (...)

    omdat de meeste van hun sommige aparte dingen wel leuk vinden, maar ze dat niet durven zeggen =] het hóéft natuurlijk niet, -voordat ik daar weer commentaar op krijg- maar ik vind je gewoon zielig als je iemand gaat uitschelden omdat die anders gekleed is


    Het is ook heel zielig vind ik, maar als ze zich normaal kleden hoeven ze nog niet bang te zijn voor aparte kleding en bang zijn om het zelf te dragen.
    Eerlijk gezegt dacht ik dat vroeger ook. Maar nu weet ik toch wel dat de overgrote meerderheid die normale kleding gewoon leuk vind. Net als ik.


    Your make-up is terrible

    Jennieee schreef:
    sommige mensen kunnen het nou eenmaal niet hebben dat er ook nog iets bestaat zoals 'anders' zijn. trek je er niks van aan, jij durft tenminste anders te zijn. beter anders dan schijterds als hun

    Omdat zij zich niet in het zwart hijsen, zijn ze niet meteen "schijterds" weetje -__-'..


    ars moriendi

    Crushed schreef:
    Ik ben het volkomen met je eens!
    Op mijn school word je veel te snel uitgescholden.
    Ik ben ros, dus ik ben een 'ginger'.
    Ook ben ik een emo want ik draag mascara?!?!?!
    Ik bedoel, wtf man, doe effe normaal.


    Ja, ik heb ook een roodharige vriend waarvan iedereen het grappig lijkt te vinden om hem ginger te noemen :/
    Nja,, moet je humor maar zijn hea ^^' . en dat is wel slecht hoor, alleen omdat je mascara draagt? mygod :W

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 19:21 ]


    i put the fun in funeral

    Backyard schreef:
    Emo is geen scheldwoord :W


    Homo ook niet, en toch wordt het daar wel voor gebruikt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is ook heel zielig vind ik, maar als ze zich normaal kleden hoeven ze nog niet bang te zijn voor aparte kleding en bang zijn om het zelf te dragen.
    Eerlijk gezegt dacht ik dat vroeger ook. Maar nu weet ik toch wel dat de overgrote meerderheid die normale kleding gewoon leuk vind. Net als ik.


    tuurlijk, de meeste mensen vinden normale kleding leuk, maar daarom hoef je een ander nog niet uit te schelden omdat diegene iets anders leuk vind.. maar op dat punt zijn we het eens dus ik hou mn mond x']


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    C18 schreef:
    Achja /care. Da's nu eenmaal zo op de middelbare school en als je je zlternatief kleedt kun je 't wel verwachten :]


    Believe in yourself, change the world.

    C18 schreef:
    (...)
    Als je een beetje slimme emo bent, zou je je geen fuck aantrekken van wat anderen zeggen omdat je om zoiets druk maken echt niks uithaalt :']
    Reageren met 'oh my god ik ben geen emo, ik ben mezelf' is ook weer zo alto -gayhand-.
    En 't getuigt van weinig volwassenheid vind ik zelf.

    Meeeeh je hebt gelijk :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jennieee schreef:
    (...)

    tuurlijk, de meeste mensen vinden normale kleding leuk, maar daarom hoef je een ander nog niet uit te schelden omdat diegene iets anders leuk vind.. maar op dat punt zijn we het eens dus ik hou mn mond x']


    Dat is ook zo, anderen veroordelen om hun kleding is gewoon idioot.
    Maar al die alto's doen het even hard bij de rest. Ze zeggen hokjes wel te haten maar ondertussen is het: Die huppelkutten dit en die kakkers dat.


    Your make-up is terrible

    Tortuga schreef:
    (...)
    Omdat zij zich niet in het zwart hijsen, zijn ze niet meteen "schijterds" weetje -__-'..

    nuhh, denk je dat ik alleen maar zwart draag dan? :/
    volgens mij begonnen ze erdoor vanwege mijn muzieksmaak. enjaa, ik draag soms wat meer 'alto' kleding maar meestal niet eens op school.


    i put the fun in funeral