• Daar had ik dus net een vette disuccie over met mijn moeder. Ons gespreksonderwerp kwam ineens op Tom kaulitz en toen hadden we het over zijn vele one-night stands. Zij vind dat sletterig en goedkoop als je dat doet. Maar ik denk niet dat je daar bij nadenkt als je de kans heb om zoiets met je idool te doen. Toch zou ik het niet doen.

    wat vind jij?

    als je dit weer een van mijn vage topics vind reageer dan gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 22:24 ]

    't ligt volkomen aan de situatie. Ik zou er niet mn maagdelijkheid door willen verliezen. Maar als ik al eens seks gehad zou hebben en geen vriendje heb en m'n idool zou het me vragen dan zou ik misschien wel ja zeggen. Die kans krijg je geen twee keer.
    En je houdt toch op een seciale manier altijd van die artiest.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 14:39 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cloudburst schreef:
    Wel... Sowieso zou ik er niet mijn maagdelijkheid aan willen verliezen. Maar als je het al eerder gedaan hebt en geen vriendje hebt en er staat dan een Jensen Ackles of Jared Padalecki voor je, waarom niet? Ik bedoel maar, je geniet er zelf toch ook van? Ik zie niet direct het slechte ervan in. (:


    same, en dan vooral voor Jensen _O_

    of Kellan Lutz, Slash, Grant Mickelson. Voor iemand ander niet. oke, haha, behalve Johnny Depp dan. dies gwn over lekker :9~


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Bruno Maaaars :9~


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Sorry, het is mijn mening maar dat doe je gewoon niet: seks hebben met je idool/celeberty crush. Er zijn waarschijnlijk mensen die er anders over denken maar ik vind het langs de ene kant ook wel onrespectloos: je lichaam aanbieden aan iemand gewoon omdat ze beroemd zijn...


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Ik zou helemaal geen nee zeggen hoor haha ö


    Rainbows on my staircase ~

    Het is niet dat je een idool hebt dat je der direct mee wil batsen. Ik zou het niet doen. Maar ik heb dan ook niet echt 'een idool'.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 22:20 ]


    None but ourselves can free our minds.

    C18 schreef:
    Ik zou het niet doen. Ten eerste omdat ik geen idool héb, ten tweede omdat ik een mens ben met op z'n minst een beetje zelfwaarde.


    Behind the laughter it actually means something.

    Thunderwitch schreef:
    Het is niet voor het één of het ander, maar als ik kans maak op een one night stand met Sergio Ramos... Ik zou geen moment twijfelen hoor. :Y)

    Omg... Ik ben juist meer verslaafd aan Torres, maar zoiets doe je gwn niet man. Dat is gewoon... verkeerd :$ Ik zou het echt niet doen hoor. Ik zou zeggen, hou dat maar gewoon bij fantasieeen. :Y) Het is tenslotte een 'crush'


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Met Emma Watson?

    Om er een leuke HP pun van te maken: Don't be a stranger, Hermione Granger! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nah. Ik vind het niet sletterig, natuurlijk. Maar, niks voor mij.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nou ja als ik er kans had voor gekregen met mijn favo zanger te doen, zou ik het toch misschien wel doen, maar ik doe het niet want ik heb een super lief vriendje


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    No way. Ook al vind ik die persoon nog zo geweldig, ik laat me niet gebruiken als een of andere hoer (-_-)


    We all die one day, don't fear living.

    Ik zou het doen. Als de kerel een beetje lekker is, waarom niet? Kan jij altijd nog zeggen dat je seks hebt gehad met een beroemd iemand ^^ /het zou pas failen als hij/zij slecht was in bed..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Romanian schreef:
    Ik zou het niet doen. Hij gaat zijn ego er alleen maar mee op krikken en ik ga me gebruikt voelen. Nah, ik wacht wel tot er een echte lieve jongen voor me is. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou het zo doen, waarom niet (cat)


    -