• Daar had ik dus net een vette disuccie over met mijn moeder. Ons gespreksonderwerp kwam ineens op Tom kaulitz en toen hadden we het over zijn vele one-night stands. Zij vind dat sletterig en goedkoop als je dat doet. Maar ik denk niet dat je daar bij nadenkt als je de kans heb om zoiets met je idool te doen. Toch zou ik het niet doen.

    wat vind jij?

    als je dit weer een van mijn vage topics vind reageer dan gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 22:24 ]

    raplove schreef:
    (...)

    Nou het is precies hoe je daar over denkt.

    Maar als Tom voor mij neus zou staan dan zou ik ook moeite hebben om nee te zeggen....

    We leven in de 21ste eeuw, seks is niet meer zo taboe, dus waarom zou een onenightstand dat wel zijn?


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    We leven in de 21ste eeuw, seks is niet meer zo taboe, dus waarom zou een onenightstand dat wel zijn?


    Dat is waar.

    Maar als het mijn eerste keer zou zijn zou ik het toch niet doen.

    Het ligt aan de situatie.

    Eerlijk, ik zou het doen. (kitty)

    Het is niet mijn eerste keer en op een speciale manier hou je toch van die persoon of gewoon een speciaal gevoel. Dus zo raar vind ik het niet (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 9:59 ]


    -

    Ik zou het niet weten, maar ik denk dat ik het niet zou doen. Ik zou echt zo'n 'gebruikt' gevoel hebben, hoe knap die gast dan wel niet mag zijn, hij hoeft niet zo'n ego te hebben dat hij zomaar met iedereen een onenightstand kan hebben. Flikker op.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    raplove schreef:
    (...)

    Nou het is precies hoe je daar over denkt.

    Maar als Tom voor mij neus zou staan dan zou ik ook moeite hebben om nee te zeggen....


    Ik wil zijn reactie wel eens zien als je "nee" zou zeggen :Y)

    lalalaloveu schreef:
    Eerlijk, ik zou het doen. (kitty)

    Het is niet mijn eerste keer en op een speciale manier hou je toch van die persoon of gewoon een speciaal gevoel. Dus zo raar vind ik het niet (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Memphis schreef:
    Ik zou het niet weten, maar ik denk dat ik het niet zou doen. Ik zou echt zo'n 'gebruikt' gevoel hebben, hoe knap die gast dan wel niet mag zijn, hij hoeft niet zo'n ego te hebben dat hij zomaar met iedereen een onenightstand kan hebben. Flikker op.



    ámen.


    Olive

    Captivity schreef:
    (...)

    Ik wil zijn reactie wel eens zien als je "nee" zou zeggen :Y)



    ahahah ja. Waarschijnlijk staat hij daar dan met zo 0_0 gezicht.

    ahaahha..

    Hn depends wie t is....
    En of ik free to have ben
    En of hij free to have is


    Legolas and his Heterosexual Life Partner Gimli

    artiest of niet, het blijft een mens die ,ikweetnietwatmetjevanplanis, so nooo


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Capulet schreef:
    (...)
    Mss op het einde van de avond, als hij zijn liefde voor me bewezen heeft; (cat)

    Oki, dat is wel een goed idee. (krul)

    Ik geloof er niks van dat die jongen zoveel onenightstands heeft gehad. :') Zal allemaal wel meevallen xD

    OT: Tsja, dat vind ik toch een moeilijke.. want er zijn toch echt wel mensen waar ik geen nee tegen zou kunnen zeggen :'O


    ars moriendi

    Gadver.


    I was an angel living in the garden of evil

    LetMeBe schreef:
    Ik zou het niet doen, denk ik. Maar op zich snap ik ook wel weer dat anderen het wel doen.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Waarschijnlijk op dat moment zou ik geen nee zeggen.


    To infinity and beyond •