• Daar had ik dus net een vette disuccie over met mijn moeder. Ons gespreksonderwerp kwam ineens op Tom kaulitz en toen hadden we het over zijn vele one-night stands. Zij vind dat sletterig en goedkoop als je dat doet. Maar ik denk niet dat je daar bij nadenkt als je de kans heb om zoiets met je idool te doen. Toch zou ik het niet doen.

    wat vind jij?

    als je dit weer een van mijn vage topics vind reageer dan gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 22:24 ]

    Ik zou der meteen ophupsen (krul)

    Ik zou het niet doen, denk ik. Maar op zich snap ik ook wel weer dat anderen het wel doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als ik morgen mijn idool tegenkom zou ik het wel doen, maar als ik een vriendje heb en hem dan tegenkom zou ik braaf van hem afblijven (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ben zelf beginnend artiest, en geloof me, het is ongelooflijk awkward als fan om op je idool te springen, en zelfs als je als artiest om een one-night stand vraagt, is het nog steeds erg awkward. Meestal kappen ze toch af na twee woorden gesproken te hebben, hahah.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het is niet voor het één of het ander, maar als ik kans maak op een one night stand met Sergio Ramos... Ik zou geen moment twijfelen hoor. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou het niet doen :] Ten eerste omdat ik geen idool héb, ten tweede omdat ik een mens ben met op z'n minst een beetje zelfwaarde.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jonge ik zou het meteen doen :----)
    Loljk ik heb een beetje meer respect voor mezelf dan dat

    C18 schreef:
    Ik zou het niet doen :] Ten eerste omdat ik geen idool héb, ten tweede omdat ik een mens ben met op z'n minst een beetje zelfwaarde.


    helemaal dit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Asleep schreef:
    Het is niet voor het één of het ander, maar als ik kans maak op een one night stand met Sergio Ramos... Ik zou geen moment twijfelen hoor. :Y)


    Same here.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Capulet schreef:
    Jonge ik zou het meteen doen :----)
    Loljk ik heb een beetje meer respect voor mezelf dan dat

    Arme Jack! Je laat hem gewoon droog staan dan? (cat)

    Ja op dat ene moment voel je bezonder enzo en dan? de volgende ochtend zet hij je zijn hotelkamer uit en dan? moet je jezelf dan nog bezonder voelen?

    Hahahahahahahahahahahahha - nee.


    Olive

    Wel... Sowieso zou ik er niet mijn maagdelijkheid aan willen verliezen. Maar als je het al eerder gedaan hebt en geen vriendje hebt en er staat dan een Jensen Ackles of Jared Padalecki voor je, waarom niet? Ik bedoel maar, je geniet er zelf toch ook van? Ik zie niet direct het slechte ervan in. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik snap opzich wel dat mensen het doen,

    Maar one night stands zijn niets voor mij.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Als 't nou Zacky of Shadows is, en ze heel erg aandringen/willen ... I'd have a hard time denying that.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.