• Met Joshua.

    Sommigen van jullie kennen hem misschien nog wel van zijn 'hoi' - topic. Ik had hem gedwongen om op Q te komen, nu is hij alweer weg, haha. -beter.x;-
    Die asshole ging vreemd. --'
    Nja, het is ook wel mijn eigen schuld, omdat ik hem niet kon geven wat hij wou. seks en dat is hij bij een ander gaan halen. Het gekke is, dat er nog serieus mensen waren die het zagen aankomen ook. :'D
    Het gevoel is dubbel, ik mis hem want ik hield van hem, maar aan de andere kant vind ik hem een klootzak dat hij daarvoor vreemd moet gaan.

    Bij wie kan ik me inschrijven voor de club 'liefde haat ons'?:'D

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 21:26 ]


    everything, in time

    Aangezien je vader het niet eens wilt doen, ga ik wel persoonlijk naar hem toe.
    Watje is het toch ook.


    Your make-up is terrible

    aww zussie, hij was je zo niet waard. als ik m tegenkom.. :(( geen zorgen, er zal toch een lieve jongen wachten op jou (K)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    BIJ MIJ!

    Jesus, wat enorm klote zeg. Liefde is net verdomd poker; je bent je leven niet zeker, maar de gokverslaving blijft.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 22:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Progeny schreef:
    Nohs, ik wil hem niet doodknuppelen.x;
    Hij mag bij een ander meisje zijn, daar heb ik wel vrede mee? Denk ik.:'D
    Meh, ik kan er nu eenmaal niets anders van maken. Maar anders komen jullie allemaal in de gevangenis.:C

    Ben d'r al zo'n drie jaar niet uit gekomen..
    Only thing that helps is vergeten dat de tralies er zijn, maar het ellendige gevoel blijft :]


    No growth of the heart is ever a waste

    WAT EEN SUKKEL, hij was niet de ware lieverd hij was NIET de ware.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    oh srsly -.-

    GET HIMMMM!


    I live for the applause, you will die for it.

    Sterkte meis.
    Als een jongen seks met me wil, sla ik hem in zijn gezicht en zeg dat hij zijn eigen handjes maar moet gebruiken.
    bentwaalfX'D


    There's power in the words you whisper.

    Laufeyson schreef:
    GET HIMMMM!



    I lol'd so hard.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik word zo ziek van dat soort jongens, ik walg van ze. Het is jammer dat de meeste jongens zo zijn. Ik wens je heel veel sterkte lieverd <3

    @Assassin, als ik ooit zo wordt vermoord me dan oke?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    Ik word zo ziek van dat soort jongens, ik walg van ze. Het is jammer dat de meeste jongens zo zijn. Ik wens je heel veel sterkte lieverd <3

    @Assassin, als ik ooit zo wordt vermoord me dan oke?



    Met plezier. (bloos)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Met plezier. (bloos)

    Dankjewel lieverd (k)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kom maar bij je grootmoeder, kindje!
    Wat een rotjong! Hij is je niet waard, Marleentje (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik schrijf me in, eerst word ik 9 maanden gebruikt, vind ik een andere jongen die mij ook leuk lijkt te vinden, negeert hij me nu en ik weet niet wat er is :')

    jongens, je kan er niks mee!


    -

    lalalaloveu schreef:
    jongens, je kan er niks mee!

    -Zwaar gekwetst- Niet elke jongen is een flikker D:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 9:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.