• Met Joshua.

    Sommigen van jullie kennen hem misschien nog wel van zijn 'hoi' - topic. Ik had hem gedwongen om op Q te komen, nu is hij alweer weg, haha. -beter.x;-
    Die asshole ging vreemd. --'
    Nja, het is ook wel mijn eigen schuld, omdat ik hem niet kon geven wat hij wou. seks en dat is hij bij een ander gaan halen. Het gekke is, dat er nog serieus mensen waren die het zagen aankomen ook. :'D
    Het gevoel is dubbel, ik mis hem want ik hield van hem, maar aan de andere kant vind ik hem een klootzak dat hij daarvoor vreemd moet gaan.

    Bij wie kan ik me inschrijven voor de club 'liefde haat ons'?:'D

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 21:26 ]


    everything, in time

    Jennieee schreef:
    (...)

    -____- speciaal voor robbert: ouch alle jongens in dit topic worden gekwetst.

    You just got pwned xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Padawan schreef:
    (...)

    Eh gewoon jongens dus, er staat hier nergens 'mitchell is een jerk'

    Aww (flower), je bent geen jerk hoor <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Vieze gore klootzak. Mannen die hun (..) achternalopen zijn nooit oké. You deserve better, girl (banana)


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Vieze gore klootzak. Mannen die hun (..) achternalopen zijn nooit oké. You deserve better, girl (banana)

    Haha, echt raar jij, tussen al die offtopic berichten opeens ene ontopic. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Padawan schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon een beetje sneu, want ik ken meisjes die net zo erg zijn. :'D

    Maarja, ik kan het ook niet veranderen.

    Ik zie daar echt niks "sneu"s in. Dit is over het algemeen een forum gedomineert door meisjes. Dan gaan we het natuurlijk niet hebben over meisjes die bitches zijn voor jongens, savvy?


    ars moriendi

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, echt raar jij, tussen al die offtopic berichten opeens ene ontopic. :'D

    Ik reageer altijd voordat ik het topic lees, rare tic van mij :')


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Ik reageer altijd voordat ik het topic lees, rare tic van mij :')

    Haha, ok ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Aww (flower), je bent geen jerk hoor <3

    Awhh dankjewel! :'D


    We're all mad here.

    Oh, ik haat liefde ook, dus join me maar. haha.
    Maar 't is echt een klootzak inderdaad, als hij echt van je hield had hij op je gewacht hoor.


    live the life you love

    Wat kut voor je !
    Maar eerlijk, ik vind - Mijn eigenmening- dat een jongen je niet moet dwingen om 't te doen !
    Ik vind dat een echte gentelman zou wachten als zijn vriendin er klaar voor is.

    Songbird schreef:
    Rawr. Guys are dickfaces.


    Zoals ik altijd zeg, jongens zijn gewoon een bak vla, zo moet je denken n.n

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 17:00 ]


    I´m nothing special.

    hij heeft ook zijn behoeften, maar om je daarvoor te verlaten? asshole

    ff offtopic: wat hebben sommigen hier tegen jongens, wij zijn ook maar mensen hoor(joehoe)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    DonaldDuck schreef:
    hij heeft ook zijn behoeften, maar om je daarvoor te verlaten? asshole

    ff offtopic: wat hebben sommigen hier tegen jongens, wij zijn ook maar mensen hoor(joehoe)


    Ben je daar zeker van?
    Soms heb ik het gevoel dat het aliens zijn. O_o

    DonaldDuck schreef:
    hij heeft ook zijn behoeften, maar om je daarvoor te verlaten? asshole

    ff offtopic: wat hebben sommigen hier tegen jongens, wij zijn ook maar mensen hoor(joehoe)

    Ik wist niet dat het mensen waren (nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ik wist niet dat het mensen waren (nerd)


    Agreed.