• Met Joshua.

    Sommigen van jullie kennen hem misschien nog wel van zijn 'hoi' - topic. Ik had hem gedwongen om op Q te komen, nu is hij alweer weg, haha. -beter.x;-
    Die asshole ging vreemd. --'
    Nja, het is ook wel mijn eigen schuld, omdat ik hem niet kon geven wat hij wou. seks en dat is hij bij een ander gaan halen. Het gekke is, dat er nog serieus mensen waren die het zagen aankomen ook. :'D
    Het gevoel is dubbel, ik mis hem want ik hield van hem, maar aan de andere kant vind ik hem een klootzak dat hij daarvoor vreemd moet gaan.

    Bij wie kan ik me inschrijven voor de club 'liefde haat ons'?:'D

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 21:26 ]


    everything, in time

    Er zijn geen redenen om vreemd te gaan.


    None but ourselves can free our minds.

    Progeny schreef:
    Nohs, ik wil hem niet doodknuppelen.x;
    Hij mag bij een ander meisje zijn, daar heb ik wel vrede mee? Denk ik.:'D
    Meh, ik kan er nu eenmaal niets anders van maken. Maar anders komen jullie allemaal in de gevangenis.:C



    Het is niet erg als je niet wilt dat hij bij een ander is, of hem wilt vermoorden hoor.
    Anders doe ik het wel, heb toch meerdere personen op dat lijstje staat, ga ik sowieso. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Het is niet erg als je niet wilt dat hij bij een ander is, of hem wilt vermoorden hoor.
    Anders doe ik het wel, heb toch meerdere personen op dat lijstje staat, ga ik sowieso. :'D


    Nou, ik vind meer de reden waaróm hij bij een ander is kut. Hij was op het begin zo geduldig, zo lief, zo rustig? En het was gewoon of hij een ander persoon was. ><

    Haha, Nikki wordt een echte assassin.


    everything, in time

    join the club babey!

    Agh Marleen, we weten allemaal dat joshua een kleine piemel heeft! (krul)


    We're all mad here.

    Progeny schreef:
    (...)

    Nou, ik vind meer de reden waaróm hij bij een ander is kut. Hij was op het begin zo geduldig, zo lief, zo rustig? En het was gewoon of hij een ander persoon was. ><

    Haha, Nikki wordt een echte assassin.



    Ja, daardoor veranderen ze gewoon in andere personen. Ik heb het ook al meegemaakt... Ze moeten het minder lekker maken voor ze, vind ik.

    Jaman, zie je me al over de grond rollen met messen?


    Your make-up is terrible

    @Robbert hahahahahahha! :'D Sssht!:"D

    @Nikki; haha idd.x; En ja, ja dat zie ik helemaal. (nerd)


    everything, in time

    Padawan schreef:
    (...)
    Thank you, 'cause guys are all the same, right?

    Zeg ik niet. Gewoon degene die zo zijn als zij beschrijft. De echte dickfaces.

    Of voel je je soms aangesproken bro?


    Hope goes lost but never dies.

    je bent 15 je hoeft niet eens seks te hebben en het is ook geen reden om vreemd te gaan (krul)


    Shoganai i ne~

    Songbird schreef:
    (...)
    Zeg ik niet. Gewoon degene die zo zijn als zij beschrijft. De echte dickfaces.

    Of voel je je soms aangesproken bro?


    Haha, probeer je me nu aan te spreken. Nee dus, maar het is op deze site wel zon algemeen beeld van jongens ben ik achter. :')

    Een jongen kan hier een meisje liet eens lief vinden of hij is al uit op seks? Snappez vous?


    We're all mad here.

    Welkom bij de club, dit is dus de reden dat ik later alleen blijf
    Veel sterkte(flower)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Padawan schreef:
    (...)

    Haha, probeer je me nu aan te spreken. Nee dus, maar het is op deze site wel zon algemeen beeld van jongens ben ik achter. :')

    Een jongen kan hier een meisje liet eens lief vinden of hij is al uit op seks? Snappez vous?

    Yes, i get it. Nouja, je hebt gewoon een beetje pech hier als jongen dat 97% meisje is, en dat niet alle vriendjes even leuk zijn als ze lijken.

    Wat niet wil zeggen dat alle jongens klootzakken zijn natuurlijk, maar het overgrote deel wat besproken word wel :')


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn vriend had het uitgemaakt omdat ik niet van actiefilms hield en hij wel... Explain that...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het wel moedig van je dat je niet hebt toegegeven, dat zouden niet veel meisjes je nadoen. Die klootzak is jouw gewoon niet waard. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Songbird schreef:
    (...)
    Yes, i get it. Nouja, je hebt gewoon een beetje pech hier als jongen dat 97% meisje is, en dat niet alle vriendjes even leuk zijn als ze lijken.

    Wat niet wil zeggen dat alle jongens klootzakken zijn natuurlijk, maar het overgrote deel wat besproken word wel :')

    Ik vind het gewoon een beetje sneu, want ik ken meisjes die net zo erg zijn. :'D

    Maarja, ik kan het ook niet veranderen.


    We're all mad here.