• In de jaren 90 maakte de commerciële rap zijn opmars toen rappers als Jay-Z en Busta Rhymes top 40 hits scoorden. Steeds meer werden gasten van de ghetto als de cool club gezien, en gingen ook jongeren die niet in de buitenwijken van grote steden woonden deze stijl nadoen. Omdat in de ghetto veel misdaad en criminaliteit is, werden er nogal wat mensen opgepakt. Deze moesten bij de politie alle scherpe voorwerpen en voorwerpen die als wapen konden worden gebruikt inleveren voor ze de cel in gingen, zo ook je riem. Zonder riem zakt je broek gewoon op je reet, maar omdat alle stoere dudes dit deden werd het nagedaan en werd het een nieuwe mode, die tot de dag van vandaag nog steeds aanhoud.
    Vrij naar: gezeik van mijn geschiedenis leraar
    Mijn vraag: waarom zie ik dan gasten altijd met hun broek op half zeven hangen mét riem?:8 Ik zeg minstens een keer per dag hijs broek op.. als ik je booty wil zien trek ik hem zelf naar beneden:Y)


    BAM!

    Hahaha ik sluit me bij je aan XD


    Life is hard and then we die

    Echt he >< PS, wat een geweldig geschiedenis onderwerp [ahum x]].
    Bij sommige boys bij mij in de klas dragen ze hun broek soms onder hun reet=.=


    I'll Dry the tears You Hide :3

    jaaa hè :Y) dat zeg ik ook altijd. en soms luisteren ze naar me en dan voel ik me goed. ^^ maargoed. broeken té hoog opgetrokken is ook weer lelijk. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tja.
    Een jongen uit mijn klas, liet een x zien waarom hij altijd zo raar liep.
    Dat wil ik niet nog een x zien :l
    Zij boxer was trouwens ook nog eens HEUL lelijk


    The economy is suffering, let it DIE!

    Tja.
    Een jongen uit mijn klas, liet een x zien waarom hij altijd zo raar liep.
    Dat wil ik niet nog een x zien :l
    Zij boxer was trouwens ook nog eens HEUL lelijk

    soms zie ik van die gasten die echt een FEL groene of FEL blauwe boxer aanhebben xD mja ook weer leuk om te weten...


    BAM!

    Dat doen ze allemaal bij mij in de klas x_x mr bij een gast vindk nhet niet so erg xD wnt hij heeft pacman boxers enz xD en dat vidnk grappig x_x


    We can only learn to love by loving.

    De helft vn mijn klas heeft zijn broek zo hangen met riem, echt soms dn is het gwn té erg dat we ze zelf omhoog moeten trekken, ><


    *He's the one.

    WAJOWWWW XD
    Maar,
    Wie hebbie als leraaaaaar?


    i can't pretend you're nothing special

    Tja.
    Een jongen uit mijn klas, liet een x zien waarom hij altijd zo raar liep.
    Dat wil ik niet nog een x zien :l
    Zij boxer was trouwens ook nog eens HEUL lelijk

    Jelle zeker? >.<
    Vermoeiende mensen.


    blame the bully.

    Ik weet dat ik goed ben met me gele broek ^^)))


    i can't pretend you're nothing special

    WAJOWWWW XD
    Maar,
    Wie hebbie als leraaaaaar?

    We hebben stuk of 5 geschiedenis leraren kies maar eentje x'D om eerlijk te zijn is het niet eens van mijn leraar maar zei mn broer het dat zijn leraar het had gezegd.
    magoed.. ontopic biatch


    BAM!

    Ben ik de enige die dat cool vind? ^^
    Mij stoort het hélemaal niet. Ik vind het irri als mensen zeggen tegen een jongen 'trek je broek op' Ik vind het aandachttrekkerij, en laat die jongens gewoon doen ><
    Maar iedereen zijn eigen mening natuurlijk :Y)


    -

    het ligt eraan HOE laag hij hangt.. ik bedoel.. onder je kont en er dan ook echt onder is dom.. maar halverwege is wel leuk.. het ziet er pas echt dom uit als ze hem helemaal optrekken


    rawr! I'm a pirate

    Weetje,
    Ze moeten hun broek ook niet tot hun NAVEL hebben!
    Dan ga ik gillen,
    Maar sommige!
    Dan denk ik, WHAT THAA FOCKK,
    Doe em nog lager.. ik zweer, niet normaal^^


    i can't pretend you're nothing special

    Ben ik de enige die dat cool vind? ^^
    Mij stoort het hélemaal niet. Ik vind het irri als mensen zeggen tegen een jongen 'trek je broek op' Ik vind het aandachttrekkerij, en laat die jongens gewoon doen ><
    Maar iedereen zijn eigen mening natuurlijk :Y)


    Ik ben het met je eens(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.