• De kip of het ei?


    26 - 02 - '16

    Ik blijf bij het ei. (:
    Misschien had een of ander niet-zoogdier ooit eens 2 misbaksels, een kip en een haan. Gegandicapten in de ogen van de dinosaurussen of zo...

    Anyway, ik hou van kippen. :3 Voor mij zijn het geen misbaksels maar schattige lieverdjes. x)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 0:43 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik mag dan katholiek zijn, maar ik geloof niet dat wij kant en klaar op deze wereld zijn gezet. :')
    OT; Kip was er eerder.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MrsChartered schreef:
    Oke, die evolutie Theorie is echt B*llshit man...
    Ik hou het liever bij mijn geloof. Ik accepteer gewoon niet dat ik ben ontstaan uit een aap. :S

    Ik vind geloof bullshit.


    Dikgedrukt: IK VIND.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    (...)
    Ik vind geloof bullshit.


    Dikgedrukt: IK VIND.

    Dat kun je natuurlijk vinden. :')
    Voor veel mensen is het geloof een steunpunt in hun leven, waar ze zich aan vast kunnen houden.
    En iedereen gelooft ergens in, alleen niet specifiek in het geloof zelf.
    Ik ben trouwens niet zo'n trouwe aanhangster van het geloof, ik bungel er maar een beetje bij.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SYN schreef:
    (...)
    Ik vind geloof bullshit.


    Dikgedrukt: IK VIND.


    En ik geloof. Misschien niet alle papiertjes, maar ik geloof wel. :')


    Btw, ik was er trouwens eerder dan de kip èn het ei, telt dat ook?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Snickers schreef:
    De kip, want die is ontstaan door evolutie en ging daarna pas eieren maken(nerd)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    de kip en het ei vormen een visionaire cirkel zonder begin of einde


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    hoe moet ik dat weten??! o.o
    Een gok:
    Het ei?


    Me so good.

    De kip


    Olive

    De kip.
    De evolutietheorie zegt dat dieren constant veranderen. Dit kan door verschillende dingen: omgeving waarin ze leven, mutaties, etc. Zo was er eens een dier (of misschien wel meerdere) die langzaam, maar zeker naar een kip veranderde. Dat is evolutie.
    Je kan ook nog verder terug: door de oerknal ontstond er een oersoep waaruit leven ontstond. Dit waren eerst beesten (micro-organismen) en geen eieren:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    De kip.
    Want kijk: een kip kan veel eieren leggen, die nieuwe kipjes worden en zich voort gaan planten. Een ei kan zichzelf niet bevruchten, maar dan moet die eerste kip dus wel bevrucht ter aarde zijn gekomen, anders zouden we helemaal geen kippen meer hebben. :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Infinitum schreef:
    De kip.
    De evolutietheorie zegt dat dieren constant veranderen. Dit kan door verschillende dingen: omgeving waarin ze leven, mutaties, etc. Zo was er eens een dier (of misschien wel meerdere) die langzaam, maar zeker naar een kip veranderde. Dat is evolutie.
    Je kan ook nog verder terug: door de oerknal ontstond er een oersoep waaruit leven ontstond. Dit waren eerst beesten (micro-organismen) en geen eieren:Y)


    Maar dat was nog geen kip, dus was het ei er eerder. Omdat die microorganismes langzaam in een kip veranderden, legde het mutantenkip een ei waar de kip uitkwam die wij kennen. Dan was het ei er eerder.


    Your make-up is terrible

    De kip omdat in de loop van duizenden jaren allemaal dieren zin ontstaaan enoz, evolutie theorie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat de kip er eerder was.


    Dance forever with the devil.

    Kalona schreef:
    Oneindige cirkel?