• De kip of het ei?


    26 - 02 - '16

    Het is een cirkel van het leven en dus oneinig.
    Een kip komt uit een ei, maar een ei is er niet zolang er geen kip is.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dino's. denk ik. Want volgens mij had de dino een mislukt ei, en kwam er een kip uit, of zo. Hahaha nee ik weet het echt niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    het ei?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    De kip :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    De dino's.
    Mijn verklaring:

    Er waren dino's die op kippen leken, die legden eieren en zo evolueerde ze verder tot de kip van vandaag!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Het ei, want dino's legde ook eieren.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    De kip, want zo'n bacterie wordt dus echt niet eerst een ei en daarna een kip.
    En een dinosaurus kan dus niet zomaar een ei leggen waar ineens een >>KIP<< uitkomt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Avifors schreef:
    De dino's.
    Mijn verklaring:

    Er waren dino's die op kippen leken, die legden eieren en zo evolueerde ze verder tot de kip van vandaag!


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Het ei, want de kip was nog geen kip toen het een ei legde waar wel een kip uitkwam.


    Your make-up is terrible

    Soundeffect schreef:
    Het ei, want de kip is niet het enige beest dat eieren legt :'D


    & door jou zit ik bij mij nu pas te denken; Wie zegt dat het over een kippenei gaat XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kip. Toch veel handiger om meteen een kip te hebben in plaats van een ei?:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ligt eraan hoe je het bekijkt. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Snickers schreef:
    De kip, want die is ontstaan door evolutie en ging daarna pas eieren maken(nerd)

    Indeed.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    1 woord.

    Evolutie! _O_ Dus het ei was er het eerst, want beesten die LEKEN op kippen maar het NET niet voor 100% waren, heeft op een dag een ei gelegd waaruit de 100% kip van nu kwam. :'O Beesten blijven veranderen, dus de 99% kip heeft op een goede dag de 100% kip die we nu kennen ter wereld gebracht. _O_


    ars moriendi

    De koe (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!