• Hola,
    Ik heb donderdag schoolfeest en de dresscode is wit...
    Wit vind ik dus echt géén leuke dresscode, maar ze gaan waarschijnlijk met dat bluelight ofzo.
    Nu heb ik dus met vriendinnen afgesproken dat we mulitcolour nepwimpers op gaan doen(ik lijk wel gek xD) en we gaan geen witte kleding dragen. Niet eens een witte onderbroek!!^^
    Maar heeft er iemand al eens (multicoloured) nepwimpers gedaan? En hoe zag het er uit en hoe ging het??
    Xx


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    LaLaLies schreef:
    (...)
    Haha droog. Ik zie het al helemaal voor me. Volgens mij wordt je echt gek dan (:


    Ja, da's waar. Maar ik kan daar dus écht niet tegen. Dan sla ik door. En ga ik gillend wegrennen terwijl ik "TEVEEL WIT! ALARM, BEL DE MODEPOLITIE!" roep.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ja! Heb ze nog ergens liggen, had ze ook naar een schoolfeest haha. Dat was toen 'Proud to be Fout'. Ging normaal, zag er echt vet uit!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat vind ik flauw om anders te gaan als wit..


    Stop wishing, Start doing..

    Dan val je wel heel erg op met geen witte kleding aan.


    <3

    ik zou felgekleurd gaan. LIKE A BOSS. _O_


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    LetMeBe schreef:
    Vind je het niet een beetje flauw om je niet aan de dresscode te houden?


    Let it come and let it be

    401 schreef:
    Dan val je wel heel erg op met geen witte kleding aan.

    Ik denk dat wel heel wat meer mensen geen wit aan doen. Bijna niemand houdt zich aan dresscodes op onze school.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    LaLaLies schreef:
    (...)
    Ik denk dat wel heel wat meer mensen geen wit aan doen. Bijna niemand houdt zich aan dresscodes op onze school.

    Dan vind ik jou school kinda laag. Oké, als je gewone jeans aan doet met een witte top en een felgekleurde riem, hoor je mij niet. Maar het express niet doen is kinda kinderachtig.

    Ik ben er een kluns is


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Vind je het niet een beetje flauw om je niet aan de dresscode te houden?
    Vind je het niet een beetje flauw om je niet aan de dresscode te houden?
    Vind je het niet een beetje flauw om je niet aan de dresscode te houden?

    Omg, alsjeblieft, als zij zich niet aan de dresscode willen houden is dat toch niet erg? Ik hou me bijna nooit aan de dresscode en niemand vindt dat erg. Alsof er ooit een feest gaat zijn waar iedereen zich aan de dresscode gaat houden.
    Anyway: Ik weet niet van die wimpers, maar volgens mij wordt dat een cool idee! (:

    LetMeBe schreef:
    Vind je het niet een beetje flauw om je niet aan de dresscode te houden?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.