• Hola,
    Ik heb donderdag schoolfeest en de dresscode is wit...
    Wit vind ik dus echt géén leuke dresscode, maar ze gaan waarschijnlijk met dat bluelight ofzo.
    Nu heb ik dus met vriendinnen afgesproken dat we mulitcolour nepwimpers op gaan doen(ik lijk wel gek xD) en we gaan geen witte kleding dragen. Niet eens een witte onderbroek!!^^
    Maar heeft er iemand al eens (multicoloured) nepwimpers gedaan? En hoe zag het er uit en hoe ging het??
    Xx


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    LetMeBe schreef:
    Vind je het niet een beetje flauw om je niet aan de dresscode te houden?


    "Ignite, my love. Ignite."

    LetMeBe schreef:
    Vind je het niet een beetje flauw om je niet aan de dresscode te houden?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Lol, guys niemand houdt zich ever aan een dresscode :'D


    SLOAN.

    LetMeBe schreef:
    Vind je het niet een beetje flauw om je niet aan de dresscode te houden?

    ach als zij zich er niet aan wilt houden moet ze dat zelf weten

    OT: sorry ik heb alleen maar mascara gebruikt voor wimpers.. x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb ze wel ooit op gehad. Wat een irritante dingen zijn dat, ik waarschuw je! Je oogleden gaan heel zwaar aanvoelen. (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ja, je moet vooral niet bang zijn om het te proberen, ik durfde het eerst niet. Ik was echt bang dat het niet goed bleef zitten, maar na ze bleven zitten deed ik er nog een laagje doorzichtige mascara overheen en dan blijft het ook echt goed zitten (:


    Kill them with kindness.

    Ghaha als je een wit shirt en een witte beha draagt, en er is blacklight dan zie je dat mega goed (krul)


    Alis volat propriis.

    LetMeBe schreef:
    Vind je het niet een beetje flauw om je niet aan de dresscode te houden?


    ik had btw eerst ook nepwimpers en het zag er niet uit!:(


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Zephyros schreef:
    Ja, je moet vooral niet bang zijn om het te proberen, ik durfde het eerst niet. Ik was echt bang dat het niet goed bleef zitten, maar na ze bleven zitten deed ik er nog een laagje doorzichtige mascara overheen en dan blijft het ook echt goed zitten (:

    O dankje, dan neem ik dat ook nog even mee (:


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Melusine schreef:
    Ghaha als je een wit shirt en een witte beha draagt, en er is blacklight dan zie je dat mega goed (krul)


    Zelfs als je een zwart shirt doet + witte bh zie je het goed XD

    Maar wij hadden toen de dresscode; Black & White, ook al zo kut ;P

    Maar ik heb totaal geen ervaring met nepwimpers


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    LetMeBe schreef:
    Vind je het niet een beetje flauw om je niet aan de dresscode te houden?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Melusine schreef:
    Ghaha als je een wit shirt en een witte beha draagt, en er is blacklight dan zie je dat mega goed (krul)


    Als je onder je witte t-shirt een rode beha aandoet dan zie je die rode beha niet + je hebt er geen of minder last van. En geen ervaring met nepwimpers.

    Zoals het merendeel van de mensen al zei... Je hebt helemaal niets te bewijzen hoor, ga gewoon lekker in het wit. Wat is daar zo erg aan?


    All was well.

    Wow, wat zijn jij en je vriendinnen bazen! Zo stoer om je niet aan de dresscode te houden, en al provocerend niet in het wit te gaan!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Je kan wit juist leuk aankleden met allemaal leuke, gekleurde accessoires (wauw, ik kan het spellen n_n). Tenminste dat doe ik altijd (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes