• Dus blijkbaar was er gisteren in Amsterdam de opening van een foto tentoonstelling over Harry Potter op het Rembrandtsplein. En nee, het was niet zomaar een opening, want Rupert Grint (Ron), James Phelps en Oliver Phelps (Fred en George) waren ook aanwezig! Ik zag net op Tumblr een foto dat een meisje had getrokken die erbij was. Nou wil ik vragen of iemand er naartoe is geweest, maar waarschijnlijk niet want ik heb hier geen enkel topic van gezien ofzo? En nou voel ik me dom, want ik wist het niet en ik wou hun zien! Al moest ik naar een ander land gaan rijden. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 19:53 ]


    All was well.

    Weet je dat die actrice die Luna speelt, en nog een acteur uit HP, de tentoonstelling in Belgie hebben geopend/gaan openen? - tenminste, dat dacht ik ;o

    En nee ik ben niet geweest, ik wil wel graag naar die tentoonstelling maar ik denk niet dat dat gaat..

    Oh, zo interessant! Nu wil ik daar naartoe x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja in shownieuws gisterenavond was er een stukje over!
    Ik lag helemaal dubbel want die presentatrice sprak heel de namen verkeerd uit! (:
    Maar misschien kan je dat terugkijken?


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Waarom lees ik overal dat James in de buurt was... is het om lij te pesten of zo? D:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    LetsKrull schreef:
    Weet je dat die actrice die Luna speelt, en nog een acteur uit HP, de tentoonstelling in Belgie hebben geopend/gaan openen? - tenminste, dat dacht ik ;o

    En nee ik ben niet geweest, ik wil wel graag naar die tentoonstelling maar ik denk niet dat dat gaat..

    Dat. Ga. Ik Opzoeken. :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~


    All was well.

    ik weet dat CrazyChicken is geweest! en ze heeft ze alledrie ontmoet _O_


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    LetsKrull schreef:
    Weet je dat die actrice die Luna speelt, en nog een acteur uit HP, de tentoonstelling in Belgie hebben geopend/gaan openen? - tenminste, dat dacht ik ;o

    En nee ik ben niet geweest, ik wil wel graag naar die tentoonstelling maar ik denk niet dat dat gaat..

    Ja, samen met degene die Lucius Malfoy speelt (Jason Isaacs).

    Ik ga dinsdag, maar dan zijn ze al weg...

    @Jiles: een interview met Evanna Lynch en Jason Isaacs sloeg echt nergens op, er werd gevraagd wat er ging gebeuren en allemaal van die vragen die je zo kan vinden als je gewoon de boeken leest. Evanna vroeg zelfs of die interviewer wist wat horcruxes waren (die wist het wel), haha die interviewer liep een beetje achter... *praatbui*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het is dus ook al in België geweest. WAAROM VERTELT NIEMAND MIJ DAT? (cat)


    All was well.

    Mijn moeder was gisteren toevallig aan het centraal station in Antwerpen waar er blijkbaar 2 van de film waren


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik wist dat al lang, haha, ik vond het helemaal gaaf dat die mensen in NL waren =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Anchor schreef:
    Het is dus ook al in België geweest. WAAROM VERTELT NIEMAND MIJ DAT? (cat)

    Omdat we dachten dat jij t al wist ;o

    USB schreef:
    Mijn moeder was gisteren toevallig aan het centraal station in Antwerpen waar er blijkbaar 2 van de film waren

    JA JOH. En dat is dus echt helemaaaaal niet ver van me af en ik wist het niet eens! Anders was ik er desnoods op mijn fiets naartoe gereden. (cat)(cat)


    All was well.

    Ik wou gisteren gaan, maar niemand wou mee, sux to be me

    Ja, ik weet het. Je kon op Skyradio ook een meet and greet winnen met Rupert, Oliver en James, maar ik heb helaaaas niet gewonnen (cat) Naja, waarschijnlijk had ik die dag toch als een zombie rondgelopen, aangezien ik die dag ervoor mijn diploma-uitreiking en alles had. Maar toch jammer.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    LetsKrull schreef:
    Weet je dat die actrice die Luna speelt, en nog een acteur uit HP, de tentoonstelling in Belgie hebben geopend/gaan openen? - tenminste, dat dacht ik ;o

    En nee ik ben niet geweest, ik wil wel graag naar die tentoonstelling maar ik denk niet dat dat gaat..


    Jupp
    daar ben ik heen geweest n.n '


    But I still have this faith in the truth of my dreams.