• Dus blijkbaar was er gisteren in Amsterdam de opening van een foto tentoonstelling over Harry Potter op het Rembrandtsplein. En nee, het was niet zomaar een opening, want Rupert Grint (Ron), James Phelps en Oliver Phelps (Fred en George) waren ook aanwezig! Ik zag net op Tumblr een foto dat een meisje had getrokken die erbij was. Nou wil ik vragen of iemand er naartoe is geweest, maar waarschijnlijk niet want ik heb hier geen enkel topic van gezien ofzo? En nou voel ik me dom, want ik wist het niet en ik wou hun zien! Al moest ik naar een ander land gaan rijden. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 19:53 ]


    All was well.

    Lol, toen 'Exhebition' las in je titel dacht ik dat je exhibitionisme -ofzoiets- bedoelde haha. :3


    None but ourselves can free our minds.

    LetsKrull schreef:
    Weet je dat die actrice die Luna speelt, en nog een acteur uit HP, de tentoonstelling in Belgie hebben geopend/gaan openen? - tenminste, dat dacht ik ;o

    En nee ik ben niet geweest, ik wil wel graag naar die tentoonstelling maar ik denk niet dat dat gaat..


    En die die Lucius Malfoy speelt


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik wilde er heel graag heen, maar dat kon niet omdat ik moest werken ):


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    LetsKrull schreef:
    Weet je dat die actrice die Luna speelt, en nog een acteur uit HP, de tentoonstelling in Belgie hebben geopend/gaan openen? - tenminste, dat dacht ik ;o

    En nee ik ben niet geweest, ik wil wel graag naar die tentoonstelling maar ik denk niet dat dat gaat..



    Da's Evanny Lynch, en dat was al geweest, geloof ik.
    Omg!
    Ik was in Amsterdam, gisteren )x Is die tentoonstelling er nog? Want dan ga ik morgen (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Anchor schreef:
    (...)
    Dat. Ga. Ik Opzoeken. :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~


    Wil je mij dan ook een link geven? xd


    =

    Grrrrr ik wou heen, maar had diploma uitreiking :3


    Alleen maar tranen van geluk

    LittlePirate schreef:
    (...)


    Da's Evanny Lynch, en dat was al geweest, geloof ik.
    Omg!
    Ik was in Amsterdam, gisteren )x Is die tentoonstelling er nog? Want dan ga ik morgen (:

    Ja, die is er nog hoor! Zowel in Amsterdam als in Antwerpen. :Y)


    All was well.

    Nog 2 weken lang, ik ga dinsdag.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja had ik ook over gelezen.
    Maar niet heen geweest.
    Dit meisje wel:[url] http://jentelammerts.blogspot.com/[/url]
    Ik ken haar niet persoonlijk.
    Maar ze heeft foto's daarvan op haar blog.

    Moet je wel even klikken op 'read more'

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 18:11 ]

    Ik was er :Y)
    En er zijn twee topics over geweest, geloof ik, waarvan één van mij. (:
    O ja, en ik stond vooraan. Dubbelepic

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 21:56 ]


    Felix