• En het spijt me allemaal lieve Q-usertjes! Dat ik dat jullie heb aangedaan. Idd ik was een paar keer undercover. Maar dat kwam omdat jullie me zat waren met de oorontsteking-topics. Dus wilde ik een nieuw begin maken op Quizlet. Maar daarna heb ik ingezien dat het helemaal verkeerd was! Dat ik een domme fout had gemaakt. Natuurlijk kon ik een ban verwachten als ik zo door bleef gaan. Dus gisteren wilde ik inloggen op Quizlet en toen stond er dat ik een permanente band had. Maar gelukkig kan ik weer op Quizlet! En daar ben ik heel blij om. Ik ga niet meer faken en dom doen. Ik wil een nieuw begin op Quizlet en dat start ik met deze topic! Zo dat zat me behoorlijk dwars. Ik zal zeggen dat mijn ooronsteking over is,dus daar hebben jullie al geen last meer van ;) En ik zal wat aardiger zijn voor jullie. Probeer mijn slechte ''verleden'' te vergeten en probeer ook nu mij te geloven. Dat zou erg fijn zijn! Want ''Pumps'' is namelijk niet fake. Dat is een echt profiel. Mijn allereerste profiel op Quizlet! Hopelijk begrijpen jullie me en ik was erg verdrietig toen ik inzag wat ik jullie allemaal heb aangedaan! Bedankt voor het lezen van dit topic. Ik waardeer jullie mening hoor! x

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 16:46 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mensen op quizlet kunnen echt heel bitchy doen of overkomen, ze wil gewoon een nieuwe start maken. Laat haar gewoon..
    En so what! Als ze al meerdere keren weg is geweest en weer terug is gekomen, ik kan me daar echt aan ergeren als mensen overal maar proberen ruzie te maken.. Nou in iedergeval welcome back gurl!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 18:14 ]


    Kill them with kindness.


    Cause you're really fucking annoying.

    Genius schreef:
    (...)
    Ze heeft al genoeg kansen gehad en nieuwe starten gehad. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.

    Nou zeg, dat klinkt wel erg dramatisch. Het is maar Quizlet :']


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Nou zeg, dat klinkt wel erg dramatisch. Het is maar Quizlet :']


    Zucht ... Soms ís het gewoon vervelend en ook het geduld van forumleden raakt wel eens op.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Maak er nou niet zo'n drama van mensen.
    Oké, misschien was het vervelend dat er zoveel topics waren. Maar dan heb ik zoiets van; Klik er dan niet op en lees ze dan niet.
    En misschien had ze wel even een periode waarin ze vervelend was. Maar kom op, wie heeft dat nou niet? Ik ben vast en zeker ook wel eens vervelend geweest.
    Dus geef haar nu een nieuwe kans.

    En sorry, deze moet even. BUT I WAS RIGHT?! Fuck yes.

    Renervatio schreef:
    Please mensen!
    Ze wilt een nieuwe start omdat ze spijt heeft van wat ze heeft gedaan!
    Geef haar dan ook een nieuwe start in plaats van te gaan zeuren! Dan zul je vanzelf wel zien wat ze met die nieuwe start doet! En als ze het (weer) verkloot dan mag je zeuren, maar geef haar gewoon nu nog een kans!

    hier ben ik het wel mee eens opzich.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahahaaha,
    Ik hou ervan hoe bijna iedereen haatreacties plaatst en zei vet vrolijk blijft reageren :'DD

    Tortuga schreef:
    (...)
    Nou zeg, dat klinkt wel erg dramatisch. Het is maar Quizlet :']

    Dramatisch is mijn 2e naam, zo beter?


    -

    Wie was je dan zogenaamd?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Celestial schreef:
    Maak er nou niet zo'n drama van mensen.
    Oké, misschien was het vervelend dat er zoveel topics waren. Maar dan heb ik zoiets van; Klik er dan niet op en lees ze dan niet.
    En misschien had ze wel even een periode waarin ze vervelend was. Maar kom op, wie heeft dat nou niet? Ik ben vast en zeker ook wel eens vervelend geweest.
    Dus geef haar nu een nieuwe kans.
    _O_


    Shoganai i ne~

    Herondale schreef:
    Yeah right. Maak dan niet steeds topics aan met excuses. (cat)

    Genius schreef:
    Ik word echt gestoord van jou eerlijk gezegd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha.


    Gradually, then suddenly..

    Ahja. Ik benweer helemaal mee.
    Excuses aanvaard hoor. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Emerge schreef:
    (...)

    Ik herinner me wel wat oorontstekingen;D


    Caution first, always.