• En het spijt me allemaal lieve Q-usertjes! Dat ik dat jullie heb aangedaan. Idd ik was een paar keer undercover. Maar dat kwam omdat jullie me zat waren met de oorontsteking-topics. Dus wilde ik een nieuw begin maken op Quizlet. Maar daarna heb ik ingezien dat het helemaal verkeerd was! Dat ik een domme fout had gemaakt. Natuurlijk kon ik een ban verwachten als ik zo door bleef gaan. Dus gisteren wilde ik inloggen op Quizlet en toen stond er dat ik een permanente band had. Maar gelukkig kan ik weer op Quizlet! En daar ben ik heel blij om. Ik ga niet meer faken en dom doen. Ik wil een nieuw begin op Quizlet en dat start ik met deze topic! Zo dat zat me behoorlijk dwars. Ik zal zeggen dat mijn ooronsteking over is,dus daar hebben jullie al geen last meer van ;) En ik zal wat aardiger zijn voor jullie. Probeer mijn slechte ''verleden'' te vergeten en probeer ook nu mij te geloven. Dat zou erg fijn zijn! Want ''Pumps'' is namelijk niet fake. Dat is een echt profiel. Mijn allereerste profiel op Quizlet! Hopelijk begrijpen jullie me en ik was erg verdrietig toen ik inzag wat ik jullie allemaal heb aangedaan! Bedankt voor het lezen van dit topic. Ik waardeer jullie mening hoor! x

[ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 16:46 ]

It's going to be difficult, but not impossible.

Ehm, ik heb nog nooit gehoord of die problemen, of überhaupt over je gehoord.
    Maar succes als je een nieuwe begin wil maken (:

Alleen maar tranen van geluk

Pumps schreef:
    (...)
    Ja ,met hun opmerkingen hierzo.

Aah op zo'n manier.
    Maar het was ook niet echt handig om meerdere accounts aan te maken.
    En sommigen schenen er nou eenmaal last van gehad te hebben. Ach, hun zorg :p

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Pumps schreef:
    (...)
    Niet waar -.-

Wel als je overal op blijft antwoorden...

All was well.

Renervatio schreef:
    (...)

Aah op zo'n manier.
    Maar het was ook niet echt handig om meerdere accounts aan te maken.
    En sommigen schenen er nou eenmaal last van gehad te hebben. Ach, hun zorg :p

Achja! Boeien ,ik maak een nieuwe start hier :-)

Pumps schreef:
    (...)
    Als je me opnieuw leert kennen zal je merken dat ik echt niet zo erg ben hoor.

Ik heb daar helemaal geen zin in. Ik snap ook werkelijk niet waarom je steeds weer terug komt en iets doen en dan vervolgens ga je weer een topic openen met je excuses erin. En als we dan laten merken dat we het zat zijn ga je lopen zeggen dat we stoer doen. STFU serieus (finger)

-

Backyard schreef:
    (...)
    Wie iets verneukt, moet de consequenties ondergaan ;-)

Dat snap ik dat heb ik ook goed verkloot ;) Maar ik bied tenminste mijn excuses aan ,heb Rutger ook een privé gestuurt.

Sevenfold schreef:
    Pfff

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Sorry hoor, maar ik volg jou echt niet meer.
    Eerst maak je een topic dat je weggaat, dan kom je weer terug, ga je weer weg voor een paar dagen, kom je weer terug, etc.
    En nu maak je er wéér een topic over, en dan ben je morgen misschien toch wel weer weg, omdat je hier misschien ook wel weer negatieve reacties op krijgt. Hoezo moeten mensen je nu wel geloven?

Nou ja. Ik denk dat als je weer gewoon wilt worden behandelt, dat je echt moet stoppen met dit soort topics. Ik vind het irritant, en ik weet zeker dat er ook andere mensen zijn die dat vinden.

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Pumps schreef:
    (...)
    Niet waar -.-

Niet? Hoezo niet?

Pumps schreef:
    (...)
    Achja! Boeien ,ik maak een nieuwe start hier :-)

Gezellig! ;D

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik houd wijselijk mijn mond...

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Pumps schreef:
    (...)
    Ik ken jou niet dus dat maakt me niet uit.

Jij maakt een topic aan. Ik ben vrij om te reageren en dan kun je ook wat vervelende reactie's verwachten.
    Zoals dit:
    Ik vind jou en je topics vervelend, ik vind je een attention whore, je topics gaan altijd over hetzelfde, waarvan het meeste nutteloos is (Alsof wij zitten te wachten op 10 topics die over hetzelfde gaan) en je kan duidelijk niet tegen kritiek. ;)

We'll still love each other, forever and always. <3

Genius schreef:
    (...)
    Ik heb daar helemaal geen zin in. Ik snap ook werkelijk niet waarom je steeds weer terug komt en iets doen en dan vervolgens ga je weer een topic openen met je excuses erin. En als we dan laten merken dat we het zat zijn ga je lopen zeggen dat we stoer doen. STFU serieus (finger)

Nouja zeg doe ff normaal! Ik probeer iets goed te maken.
    Mar als jij het niet wilt dan is het goed (doeg)

Defensive schreef:
    Ik houd wijselijk mijn mond...

Ik ook.

Valentino schreef:
    (...)

Jij maakt een topic aan. Ik ben vrij om te reageren en dan kun je ook wat vervelende reactie's verwachten.
    Zoals dit:
    Ik vind jou en je topics vervelend, ik vind je een attention whore, je topics gaan altijd over hetzelfde, waarvan het meeste nutteloos is (Alsof wij zitten te wachten op 10 topics die over hetzelfde gaan) en je kan duidelijk niet tegen kritiek. ;)

Ik kan heel goed tegen kritiek ,kom maar op! (a)