• En het spijt me allemaal lieve Q-usertjes! Dat ik dat jullie heb aangedaan. Idd ik was een paar keer undercover. Maar dat kwam omdat jullie me zat waren met de oorontsteking-topics. Dus wilde ik een nieuw begin maken op Quizlet. Maar daarna heb ik ingezien dat het helemaal verkeerd was! Dat ik een domme fout had gemaakt. Natuurlijk kon ik een ban verwachten als ik zo door bleef gaan. Dus gisteren wilde ik inloggen op Quizlet en toen stond er dat ik een permanente band had. Maar gelukkig kan ik weer op Quizlet! En daar ben ik heel blij om. Ik ga niet meer faken en dom doen. Ik wil een nieuw begin op Quizlet en dat start ik met deze topic! Zo dat zat me behoorlijk dwars. Ik zal zeggen dat mijn ooronsteking over is,dus daar hebben jullie al geen last meer van ;) En ik zal wat aardiger zijn voor jullie. Probeer mijn slechte ''verleden'' te vergeten en probeer ook nu mij te geloven. Dat zou erg fijn zijn! Want ''Pumps'' is namelijk niet fake. Dat is een echt profiel. Mijn allereerste profiel op Quizlet! Hopelijk begrijpen jullie me en ik was erg verdrietig toen ik inzag wat ik jullie allemaal heb aangedaan! Bedankt voor het lezen van dit topic. Ik waardeer jullie mening hoor! x

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 16:46 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Pumps schreef:
    (...)
    Nouja zeg doe ff normaal! Ik probeer iets goed te maken.
    Mar als jij het niet wilt dan is het goed (doeg)


    Doe jij ook even normaal, want je houding is nog steeds 'stoer' door meteen tegen degene in te gaan die niet gelijk vrolijk naar je zin meedoen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Pumps schreef:
    (...)
    Nouja zeg doe ff normaal! Ik probeer iets goed te maken.
    Mar als jij het niet wilt dan is het goed (doeg)

    Ik doe normaal (bloos) En je probeert iets goed te maken, ALWEER. En je wil telkens maar nieuwe starten maken, doe dat dan ook. :')


    -

    Pumps schreef:
    (...)
    Dat snap ik dat heb ik ook goed verkloot ;) Maar ik bied tenminste mijn excuses aan ,heb Rutger ook een privé gestuurt.

    Sorry isn't always enough (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pumps schreef:
    (...)
    Thnks!


    Is niks. Het verleden is verleden. Leef op de dag dat is mijn moto! misschien zouden wat meer mensen dat moeten doen (niet slecht bedoeld tegen over sommige hier, maar iedereen verdiend nog een kans om te bewijzen dat ze veranderd zijn.)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Backyard schreef:
    (...)
    Sorry isn't always enough (cat)


    Al helemaal niet als je het te vaak zegt...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Pumps schreef:
    (...)
    Ik kan heel goed tegen kritiek ,kom maar op! (a)


    Ik ga hier voor de rest geen woorden aan vuil maken behalve dit:
    Ik vind je echt dieptriest.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Waar zit de kickstart dan?^^

    Kwak :Y)
    Welcome back(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Uh. Ligt het aan mij of heb ik dit eerder gehoord?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Als IEDEREEN nou eens zou stoppen met hier negatief op te reageren, zoals zij duidelijk wilt, want ze zoekt gewoon aandacht, dan is de kans groter dat er niet wéér zo'n topic komt.

    En als JIJ Pumps persoon zou stoppen met te reageren op iedereen die commentaar op je geeft, dan zouden de anderen je niet meer zo zielig vinden en dan zou het ook niet meer zo hard lijken alsof je aandacht zoekt.

    DANKU. (cat)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 17:03 ]


    All was well.

    Dieptriest.

    Oorontstekingstopics?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Please mensen!
    Ze wilt een nieuwe start omdat ze spijt heeft van wat ze heeft gedaan!
    Geef haar dan ook een nieuwe start in plaats van te gaan zeuren! Dan zul je vanzelf wel zien wat ze met die nieuwe start doet! En als ze het (weer) verkloot dan mag je zeuren, maar geef haar gewoon nu nog een kans!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    Please mensen!
    Ze wilt een nieuwe start omdat ze spijt heeft van wat ze heeft gedaan!
    Geef haar dan ook een nieuwe start in plaats van te gaan zeuren! Dan zul je vanzelf wel zien wat ze met die nieuwe start doet! En als ze het (weer) verkloot dan mag je zeuren, maar geef haar gewoon nu nog een kans!

    Ze heeft al genoeg kansen gehad en nieuwe starten gehad. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.


    -

    Grizzly schreef:
    ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wie jij was, dus... hallo (doeg)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.