• Ik heb zelf twee vriendjes gehad die hun handen niet thuis konden houden. Maar bij alletwee heb ik terug gevochten.

Bij de eerste had hij altijd spijt en shitt. Dus vergaf ik hem weer. Maar op een gegeven moment was ik het zat en heb ik het uit gemaakt. Met veel moeite datwel maar het was gewoon het beste.

Bij de tweede duurde het iets langer voordat ik van hem af was.
    Altijd als hem iets niet aan stond kreeg ik de klappen. En dat is lang zo door gegaan. Maar uit eindelijk ben ik ook van hem weg gegaan en met veel moeite ook aangifte gedaan. Daar wil ik niet verder over door gaan

Wat zou jij doen?

Ik zou hem terug slaan, ik laat echt niet over me heen lopen. En ik neem zowiezo geen vriendje tot mijn 15e, teveel gezeik met ouders enzo.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik zou het uitmaken. Ik laat me echt niet slaan door een jongen.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

terugslaan.

Turn it up! *

Ik zou hem stom verbaasd aan kijken en weglopen zonder wat te zeggen..
    & dan later met hem een goed gesprek aan gaan

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rammen op zijn bakkes. Om het zo te zeggen. Ik zou echt direct terugslaan.

This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

Terug slaan,en hard ook. Ik heb geen probleem als iemand kwaad op me word,maar als hij me slaat moet die rennen voor zijn leven. Maar dat is andersom ook,als ik hem sla(wat ik me niet kan voorstellen) mag hij me best terug slaan. Ik kan zo niet tegen dat je mag geen meisje slaan.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Dat zou ik echt niet accepteren.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Ik zou absoluut niet terugslaan. Als hij echt sterker is, ben ik er mooi geweest. Ik zou het eerst over me heen laten komen en de volgende dag die handel dumpen.

Olive

Hem terug meppen en hard. En daarna uitmaken.

[ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 16:05 ]

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Authors schreef:
    Ik zou absoluut niet terugslaan. Als hij echt sterker is, ben ik er mooi geweest. Ik zou het eerst over me heen laten komen en de volgende dag die handel dumpen.

Je moet juist terug slaan. Heb ik ook gedaan ik ben maar 1.53.

Maar ik heb nagels en ik heb hem gekrabt en gebeten etc etc.

Als je niet terug slaat geeft dat hem juist meer macht dan ooit.

Absoluut niet accepteren en terug slaan.

Forever.

Ik denk niet dat ik hem terug zou slaan, maar ik zou hem zeker wel dumpen.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Wat denkt die klootzak wel niet? Meteen die handel terugslaan. Geen denken aan dat hij me zo gaat behandelen, dat pik ik niet hoor. Ook meteen dumpen die klootzak. Pfft.

[ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 16:08 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Xavi schreef:
    Rammen op zijn bakkes. Om het zo te zeggen. Ik zou echt direct terugslaan.

"Ignite, my love. Ignite."

terug slaan, uitschelde, en dumpen. enige optie. want het word steeds maar erger :)