• Ik heb zelf twee vriendjes gehad die hun handen niet thuis konden houden. Maar bij alletwee heb ik terug gevochten.

Bij de eerste had hij altijd spijt en shitt. Dus vergaf ik hem weer. Maar op een gegeven moment was ik het zat en heb ik het uit gemaakt. Met veel moeite datwel maar het was gewoon het beste.

Bij de tweede duurde het iets langer voordat ik van hem af was.
    Altijd als hem iets niet aan stond kreeg ik de klappen. En dat is lang zo door gegaan. Maar uit eindelijk ben ik ook van hem weg gegaan en met veel moeite ook aangifte gedaan. Daar wil ik niet verder over door gaan

Wat zou jij doen?

Captivity schreef:
    terug slaan, uitschelde, en dumpen. enige optie. want het word steeds maar erger :)

agree.

Tegen mijn ouders vertellen en aangifte doen. Want dit kan natuurlijk niet :O

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

ik zou niet terug slaan omdat ik sowieso niet sterk genoeg ben, maar gewoon weggaan en er nooit meer iets van willen horen.

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Xavi schreef:
    Rammen op zijn bakkes. Om het zo te zeggen. Ik zou echt direct terugslaan.

Ja, en daarna zou ik het gelijk uitmaken, als hij zo begint te doen kan hij het echt gelijk krijgen hoor. Ik laat me echt niet meer slaan, door niemand niet.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ik zou denk ik bang genoeg zijn, om hem over me heen te laten lopen. Ik zeg nu niet dat ik hem zou slaan, want dat denk ik nu wel, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik dat niet doe..

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Als jij mij slaat sla ik terug. Heel simpel. Maar je moet het wel durven.

Love sheds light one the darkest of times

terugslaan & het uitmaken, want daaruit blijkt datie geen respect had o;

Carolyn schreef:
    Ik zou denk ik bang genoeg zijn, om hem over me heen te laten lopen. Ik zeg nu niet dat ik hem zou slaan, want dat denk ik nu wel, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik dat niet doe..

Lieve schat ik was ook bang heel bang!.

Maar ik heb me over mijn angt heen gezet en heb mijn nagels zo hard in zijn huid gezet dat hij bloede. Heb ik nog harde klappen gekregen maar dat was het waard. Hij moet niet denken dat hij macht heeft.

raplove schreef:
    (...)

Je moet juist terug slaan. Heb ik ook gedaan ik ben maar 1.53.

Maar ik heb nagels en ik heb hem gekrabt en gebeten etc etc.

Als je niet terug slaat geeft dat hem juist meer macht dan ooit.

Punt 1; ik moet niks. Punt 2; als je vriend iemand sterk is en jij maar gewoon een persoontje, dan kan hij je doodslaan. Jij hebt misschien geluk gehad, maar dat wil niet zeggen dat alle mensen zoveel geluk hebben.

Olive

Weet je wat me opvalt? Dat jij vraagt: "wat zou je doen?", maar daarna iedereen die anders zou handelen dan jij daarop aanspreekt.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Tering wat is iedereen gemeen met hun terug slaan en dumpen xd

Gaat er hier niemand een flink gesprek met diegen aan ? D: behalve ik ?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

raplove schreef:
    (...)

Lieve schat ik was ook bang heel bang!.

Maar ik heb me over mijn angt heen gezet en heb mijn nagels zo hard in zijn huid gezet dat hij bloede. Heb ik nog harde klappen gekregen maar dat was het waard. Hij moet niet denken dat hij macht heeft.

Ik weet dat dat het beste is, maar ik weet ook dat ik me niet over mijn angst heen zou kunnen zetten. Ik zou voor de indirecte aanpak gaan, hem laten slaan, en vervolgens ermee naar iemand toe gaan. Dan een camera ophangen ofzo, hem boos maken, en hem op heterdaad betrappen.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Authors schreef:
    (...)

Punt 1; ik moet niks. Punt 2; als je vriend iemand sterk is en jij maar gewoon een persoontje, dan kan hij je doodslaan. Jij hebt misschien geluk gehad, maar dat wil niet zeggen dat alle mensen zoveel geluk hebben.

Ik had ook niet altijd geluk hoor. Soms lukte het me gewoon niet om hem goed te raken. Maar dan had ik het wel geprobeerd en dan had ik het gevoel 'he ik heb me wel verdedigd'.

Dat hangt van de persoon af, als hij heel groot is en veel sterker ga ik echt niet terugslaan.
    Maar ik ga het hem niet vergeven dan zal ik het gelijk uitmaken.

Be yourself, life is too short, to be somebody else...

Fellatio schreef:
    Tering wat is iedereen gemeen met hun terug slaan en dumpen xd

Gaat er hier niemand een flink gesprek met diegen aan ? D: behalve ik ?

Nou ik heb ook niet meteen terug geslagen bij de eerste.

Maar na 2-4 gespreken gaat het je neus uithangen.