• En we gaan verder!
    We zaten aan 257

    Edit door een mod: richt je hier aub alleen op de boeken zelf en de schrijvers zelf, niet op de fans! Beledig elkaar op die manier niet.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2011 - 10:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    473. Harry Potter heeft A Very Potter Musical, A Very Potter Sequel en een A Very Potter Threequel die eraan komt XD let niet op de verhalen die bij mijn profiel staan x'D Waar zijn de musicals van Twilight?


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    474. De namen in HP hebben een betekenis

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:40 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    475. 'Vampires suck' is het bewijs dat hp veel beter is, ik denk niet dat er een officiële 'Harry Potter sucks' film is gemaakt..
    476. Het laatste deel van Harry Potter heeft nog altijd dezelfde acteurs als in de eerste film. Bij Twilight was Victoria een totaal verschillende persoon in de tweede film.


    You came. You saw. You conquered my heart.

    Drowned schreef:
    475. 'Vampires suck' is het bewijs dat hp veel beter is, ik denk niet dat er een officiële 'Harry Potter sucks' film is gemaakt..
    476. Het laatste deel van Harry Potter heeft nog altijd dezelfde acteurs als in de eerste film. Bij Twilight was Victoria een totaal verschillende persoon in de tweede film.
    476 klop niet helemaal albus dumbledore is ook veranderd van acteur mar dat kwam omdat die eerste wat doder werd :S


    Shoganai i ne~

    LumosMaxima schreef:
    473. Harry Potter heeft A Very Potter Musical, A Very Potter Sequel en een A Very Potter Threequel die eraan komt XD let niet op de verhalen die bij mijn profiel staan x'D Waar zijn de musicals van Twilight?

    Laten we hopen dat tie er nooit aan komt:Y) en dit zegt een twilight fan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    477. Harry Potter heeft 8 films, Twilight uiteindelijk maar 5. 8 is mijn lievelingsgetal, dus HP is beter :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    478. HP heeft een stoomtrein. Zegt dat niet genoeg?


    Destruction is always loyal to chaos.

    BeSlytherin schreef:
    (...)476 klop niet helemaal albus dumbledore is ook veranderd van acteur mar dat kwam omdat die eerste wat doder werd :S


    ok, das wel waar(; maar toch ;d

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 14:47 ]


    You came. You saw. You conquered my heart.

    BeSlytherin schreef:
    (...)476 klop niet helemaal albus dumbledore is ook veranderd van acteur mar dat kwam omdat die eerste wat doder werd :S


    Sorry maar die vond ik zo droog XD ik lag even plat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    479. Harry Potter is wereldwijd bekend(nerd)


    =

    480. Ik heb net Harry Potter-spullementen besteld, dat heb ik nooit gedaan met Twilight, omdat ik er geen vond. Als je mijn glitter-make-up niet meetelt, dan.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 22:14 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    481. iedereen wenst op Hogwats te zitten ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    482.




    Wij hebben Neville :Y)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 23:13 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    BeSlytherin schreef:
    (...)476 klop niet helemaal albus dumbledore is ook veranderd van acteur mar dat kwam omdat die eerste wat doder werd :S

    Ik denk dat, als jij een actice was, ze je ook zouden vervangen als je dood was. ^^

    Buckbeak schreef:
    480. Ik heb net Harry Potter-spullementen besteld, dat heb ik nooit gedaan met Twilight, omdat ik er geen vond. Als je mijn glitter-make-up niet meetelt, dan.


    hebt gij nog glitter-make-up? xD


    Destruction is always loyal to chaos.