• En we gaan verder!
    We zaten aan 257

    Edit door een mod: richt je hier aub alleen op de boeken zelf en de schrijvers zelf, niet op de fans! Beledig elkaar op die manier niet.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2011 - 10:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovelyxxx schreef:
    466. dit is een reden op zich :')

    Omg, degene die dit geschreven heeft is volgens mij echt 11 ofzo. Zeggen dat Jo niet bekend is, srsly... Zucht.

    het toppunt is die foto van Jennifer Aniston xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Buckbeak schreef:
    (...)

    het toppunt is die foto van Jennifer Aniston xD


    Echt een ongelofelijke faal!


    I was an angel living in the garden of evil

    ^ En dan ken ik iemand die zegt dat gewoon alles van dat ding klopt. I wanted to kill her. --"


    Take me to wonderland

    ^Het feit dat de boeken van Harry Potter er eerder waren dan die van Twilight bewijst het tegendeel. Rowling heeft de naam 'Black' niet gestolen. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ^

    "Or other things that don't exist like WIZARDS? LOL dum shits believe in magic, omg 2 much!!"

    Nee. Twilight is lekker realistisch, wil je zeggen ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ^Inderdaad, een glitterende vampier, like, c'mon. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ^ Ik vond het toppunt eerder dat ze zegt dat J.K racistisch is, omdat ze geen zwarte acteur heeft gecast voor de rol van Sirius Black. :'DDDD


    All was well.

    467. Robert Pattinson speelde eerst mee in Harry Potter and the Goblet of Fire. Moest hij daar niet ingespeeld hebben, zou niemand ooit van hem gehoord hebben en zou hij zeker geen rol hebben gekregen in Twilight.


    You came. You saw. You conquered my heart.

    Anchor schreef:
    ^ Ik vond het toppunt eerder dat ze zegt dat J.K racistisch is, omdat ze geen zwarte acteur heeft gecast voor de rol van Sirius Black. :'DDDD


    Precies, ehm, ik weet niet hoor, het zou eerder een beetje raar zijn als het een donkere man was omdat hij Black heet.


    I was an angel living in the garden of evil

    468. HP is al 10 jaar een fenomeen, twilight is gewoon een simpele hype.


    I was an angel living in the garden of evil

    469. Ik heb gehuild toen de laatste film van HP eindigde en dat zegt wat want ik ben emotieloos bij films ;D. Gaan we lekker niét doen bij twilight, daar gebeurt ook niets dat waard is om voor te huilen.

    @Buckbeak: ik bedoelde dat we bij het eten noodgedwongen moesten stoppen, geef toe; alle s-en en e's waren op x)


    Destruction is always loyal to chaos.

    470. Bij Harry Potter kan je gemakkelijk kiezen tussen teams, Team Orde van de Feniks, of Team Death Eater, en zijn het serieuze teams, en geen belachelijke teams, gewoon omdat je een vrouwelijke player bent :') -das nog zacht uitgedrukt xD-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    466. dit is een reden op zich :')
    Als ik me niet vergis is dit gewoon geschreven door een Harry Potterfan om de Twilight-fans belachelijk te maken. :') Ik vind het best komisch


    Life is hard and then we die

    471. Hermione heeft meerdere emoties dan lip bijten en zielig zijn.


    Alleen maar tranen van geluk

    472. Hermione en Ron zijn een veel cuter stel,dan Bella en Edward.


    Take me to wonderland