• En we gaan verder!
    We zaten aan 257

    Edit door een mod: richt je hier aub alleen op de boeken zelf en de schrijvers zelf, niet op de fans! Beledig elkaar op die manier niet.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2011 - 10:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    453.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    454. De minst succesvolle Harry Potter film leverde 90 miljoen dollar meer op dan de meest succesvolle Twilight film.

    Dat zegt ook wel wat 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    455. Harry raakt niet depressief als hij afgewezen wordt door Cho, of als Ginny een ander vriendje heeft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    456. Toen ik klein was stond ik met een takje te zwaaien omdat ik hoopte dat ik kon toveren. Ik hoopte niet echt dat ik begon te glitteren o.o


    Hello.

    457. Toen ik achter Harry potter kwam op mijn verjaardag heb ik alle delen tot 5 gekeken, toen ik achter twilight kwam heb ik me nicht geschreeuwt dat ik nooit naar die film zal kijken. - Niks tegen Twilight ik vind het wel leuk alleen toen niet.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 22:55 ]

    458. J.K. Rowling was ooit gevraagd om mee te doen in de films, wat ze weigerde.

    The filmmakers did ask me to play Lily Potter in the Mirror of Erised scene in the first film, but I really am not cut out to be an actress, even one who just has to stand there and wave. I would have messed it up somehow.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pemberley schreef:
    401 wat dachten jullie van het feit dat Harry Potter voor meer dan miljoenen mensen emotionele waarde bezit, mensen die ermee opgegroeid zijn, mensen die meer dan 10 jaar lang alles van Harry en zijn vrienden volgen en die 'dapper aan zijn zijde staan'

    Dat omvat gewoon alles, en is eigenlijk het enige feit waaruit blijkt dat die Twilight hype bij lange na niet te vergelijken is bij Harry Potter.


    ars moriendi

    459. Harry Potter Puppet Pals :3
    460. Op de Premiere, toen Alan geinterviewd werd, begon het publiek dat stukje van "Snape, snape, severus snape!" te zingen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    461. Harry Potter brengt mensen dichterbij. Als HP er niet geweest was, had ik Sharon noooooooit ontmoet op de tentoonstelling, en was ik nooooooooooooooooit beginnen daten met Nicky, omdat ik die hier op dit topic -en het andersomme (is dat een woord?) topic- heb leren kennen :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    462. HP is een van de weinige films die me doen huilen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    463. Het is ons geluk een HP-woordenslang te maken voor drie uur lang, en toen zijn we gestopt omdat we gingen eten. Bij Twilight zou het er zo aan toegaan; "bloed_draco-damn'it!"


    Destruction is always loyal to chaos.

    Cornucopia schreef:
    463. Het is ons geluk een HP-woordenslang te maken voor drie uur lang, en toen zijn we gestopt omdat we gingen eten. Bij Twilight zou het er zo aan toegaan; "bloed_draco-damn'it!"


    Nie waar! we zijn doorgegaan tijdens het eten xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    464. Bij HP word ik depressief van ontroering, bij twilight word ik depressief van ellende.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 14:31 ]


    Take me to wonderland

    465. HP-vampiers doden tenminste, en het is best wel een erg zicht

    466. dit is een reden op zich :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    466. dit is een reden op zich :')
    Omg, degene die dit geschreven heeft is volgens mij echt 11 ofzo. Zeggen dat Jo niet bekend is, srsly... Zucht.


    I was an angel living in the garden of evil