• En we gaan verder!
    We zaten aan 257

    Edit door een mod: richt je hier aub alleen op de boeken zelf en de schrijvers zelf, niet op de fans! Beledig elkaar op die manier niet.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2011 - 10:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    390. J.K. Rowling stopt niet met schrijven van haar boek als er delen van haar boek worden uitgelekt.


    Take me to wonderland

    391. Hebben niet door dat de persoon die kwam met "twitches" wel weet wat de naam van twilightfans is, maar dat twitches een samensmelting is van twilight en bitches.


    Take me to wonderland

    392. De fannaam van de Twi hards kan je combineren met bitches en Potterheads niet. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    393. Harry Potter verveelt nooit.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    394.Twilight is voor meisjes van 14/15, Harry Potter heeft fans van 10 tot 70 jaar


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    395. Harry potter gaat over vriendschap. Nooit heeft Harry er alleen voor gestaan. Heeft Bella uberhaupt vrienden?
    396. HP gaat over trouw zijn. Zelfs na zijn dood blijven Harry en zijn vrienden trouw aan Dumbledore.
    397. Harry Potter gaat over rivaliteit. En niet enkel Harry vs. Voldemort, maar ook Hermione vs. Lavender in HP6, en Snape vs. James.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    398. je kan digitaal HP-lessen volgen.


    Take me to wonderland

    DeMyself schreef:
    398. je kan digitaal HP-lessen volgen.

    Waar? :O


    There's power in the words you whisper.

    Hier oa.
    Maar ook hier.


    Take me to wonderland

    DeMyself schreef:
    Hier oa.
    Maar ook hier.

    Dankjewel.


    There's power in the words you whisper.

    399. In HP is er voor hel veel mensen wel een personage waarom hij/zij zich herkent

    400. J.K. Rowling heeft een enorm sterke persoonlijkheid en doorzettingsvermogen. In het begin werden de boeken door heel wat uitgeverijen geweigerd, en toch bleef ze in zichzelf geloven dat haar boeken gemaakt waren om uitgegeven te worden. Als zij niet had doorgezet, en gewoon had opgegeven, was niet alleen mijn jeugd, maar die van zoveel anderen, verpest geweest.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    401 wat dachten jullie van het feit dat Harry Potter voor meer dan miljoenen mensen emotionele waarde bezit, mensen die ermee opgegroeid zijn, mensen die meer dan 10 jaar lang alles van Harry en zijn vrienden volgen en die 'dapper aan zijn zijde staan'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    402. Harry Potter blijft bij je voor de rest van je leven.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    403. Harry Potter leeft in een nieuw ontwikkelde wereld, die niet bestaat, en toch is over alles zo goed nagedacht, dat het wel echt lijkt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    404. hoeveel boeken vind je over een tovenaarsleerling en hoeveel over vampiers?
    snap je wel even snel dat J.K. Rowling veel origineler is


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.