• Haha, ja nooit gedacht ofs maar die wil ik dus een. Welke van al die modellen vinden jullie het fijnst? En hebben jullie fijn/snel internet. Welk abo heb je dan?
    Haha sorry voor de vele vragen :3

    @ iedereen waarom vinden jullie het een "kut" telefoon als ik vragen mag? :3

    Dank u voor de uitleg xd

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 19:01 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Torch of curve. Bold vind ik lelijk D;


    Ik ben gemeen xoxo

    hihi ik heb nu eeen curve, maar ik krijg vanavond een torch zoals je weet. ;d haha maar ik vind curve opzich wel fijn alleen vind ik het internet niet echt snel.. nouja mijn abo is kpn en ik ben blij met het abonnement, en neeeee je hoeft geen geld te betalen voor ping 1 juli. ;d


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb de blackberry curve en ik ben der supr blij mee :D

    He moet je 1 juli betalen voor de ping????


    What is youre favo scary movie?

    Curve.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind ze lelijk. Doe mij maar lekker een iPhone. Veel mooier en werken veel fijner ook. -Vind ik-(krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Evelon schreef:
    Ik heb de blackberry curve en ik ben der supr blij mee :D

    He moet je 1 juli betalen voor de ping????

    neeee maar die bc gaat al de hele dag rond en ik word er gek van ! ze laten je echt niet dubbel betalen ! je moet al betalen voor internet om te kunnen pingen, dus hoef je echt niet voor internet én voor ping te betalen -woooow slechte uitleg.-


    Life is a beautiful struggle

    Ohww okeee.

    Ik heb internet op me bb xD haha.

    Goed uitgelegt xD Ik dacht huh moet ik we nu 1 juli betalen voor de ping, gelukkig is het hopelijk niet zo xD Ben af en toe beetje blond (A)


    What is youre favo scary movie?

    Blackberry's zijn kut ouwe. :D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb Curve, maar ik vind Bold ook mooi.


    Alleen maar tranen van geluk

    NAZIPUNK schreef:
    Blackberry's zijn kut ouwe. :D


    There's power in the words you whisper.

    NAZIPUNK schreef:
    Blackberry's zijn kut ouwe. :D


    SLOAN.

    NAZIPUNK schreef:
    Blackberry's zijn kut ouwe. :D


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik heb een bold 9780 (: Ik vind bold en curve beide goed, maar de bold is nieuwer, dus wel beter.
    Torch vind ik lelijk en heeft touchscreen.

    Ik heb een abo bij Vodafone voor 20 euro per maand, met 300smsjes/belminuten en 250 MB internet -wat meer dan genoeg is per maand-

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:40 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een hekel aan die Blackberry's :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Backyard schreef:
    Ik heb een bold 9780 (: Ik vind bold en curve beide goed, maar de bold is nieuwer, dus wel beter.
    Torch vind ik lelijk en heeft touchscreen.

    Ik heb een abo bij Vodafone voor 20 euro per maand, met 300smsjes/belminuten en 250 MB internet -wat meer dan genoeg is per maand-

    Okee, naar wat houd dat mb in? Qua tijd?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain