• Haha, ja nooit gedacht ofs maar die wil ik dus een. Welke van al die modellen vinden jullie het fijnst? En hebben jullie fijn/snel internet. Welk abo heb je dan?
    Haha sorry voor de vele vragen :3

    @ iedereen waarom vinden jullie het een "kut" telefoon als ik vragen mag? :3

    Dank u voor de uitleg xd

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 19:01 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Sevenfold schreef:
    Ik vind ze lelijk. Doe mij maar lekker een iPhone. Veel mooier en werken veel fijner ook. -Vind ik-(krul)

    Ik heb al een ipod, dus een Iphone is een beetje overbodig,,
    a
    @NAZIPUNK en iedereen die haar qoute, waarom vinden jullie het een "kut" telefoon als ik vragen mag? :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    NAZIPUNK schreef:
    Blackberry's zijn kut ouwe. :D


    They fell in love, didn't they?

    oke nee die torch ging niet door, want t-mobile heeft een fout gemaakt. ):
    dus geen t-mobile nemen als ik jou was. (:
    maar dan zou ik denk ik curve of torch doen ? maar torch is wel héél duur als je er geen abonnement bij neemt.


    Life is a beautiful struggle

    Backyard schreef:
    Ik heb een bold 9780 (: Ik vind bold en curve beide goed, maar de bold is nieuwer, dus wel beter.
    Torch vind ik lelijk en heeft touchscreen.

    Ik heb een abo bij Vodafone voor 20 euro per maand, met 300smsjes/belminuten en 250 MB internet -wat meer dan genoeg is per maand-


    Trust me. I'm the doctor

    bold 9700


    Where words fail, music speaks

    Ik heb niet echt ervaring met Blackberry's maar hoor wel van veel mensen dat ze er al snel problemen mee hebben. Ik heb ook 2 iPods maar mijn iPhone blijf ik het allerfijnste vinden, kan niet meer zonder :)


    I recycle my thoughts.

    Ik heb de Curve 8520. Op zich wel fijn, maar hij loopt wel vaak vast. Beetje jammer :( Voor de rest is het allemaal wel ok :)


    Life is hard and then we die

    Blackberries zijn kut omdat:

    -De toetsjes zijn onmenselijk klein, erg onhandig en kut in de winter.
    -Het schermpje is onleesbaar, plus, zoveel geld betalen voor een klein kutschermpje is kut.
    -Het 'pingen' haalt het bloed onder mijn nagels vandaan; mensen die besteden meer aandacht aan hun pings dan aan hun gesprekspartners in het echt.
    -Ze gaan snel kapot.

    Amen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    Blackberries zijn kut omdat:

    -De toetsjes zijn onmenselijk klein, erg onhandig en kut in de winter.
    -Het schermpje is onleesbaar, plus, zoveel geld betalen voor een klein kutschermpje is kut.
    -Het 'pingen' haalt het bloed onder mijn nagels vandaan; mensen die besteden meer aandacht aan hun pings dan aan hun gesprekspartners in het echt.
    -Ze gaan snel kapot.

    Amen.

    dat valt allemaal reuze mee hoor, ik kan nog wel een normaal gesprek met iemand voeren in real, zonder dat ik ping. ;d


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    (...)
    dat valt allemaal reuze mee hoor, ik kan nog wel een normaal gesprek met iemand voeren in real, zonder dat ik ping. ;d


    Het enige verrotte aan bb is dat de batterij zo snel leeg is (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    (...)

    Het enige verrotte aan bb is dat de batterij zo snel leeg is (:

    daar ben ik het wel mee eens.
    mijne is nu weer leeg maar ik heb geen zin om lader te pakken. $

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 18:59 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik raad je een BB echt af. Niet doen!


    -

    LENI schreef:
    Curve.


    Love isn't blind, It's retarded.

    Adele schreef:
    (...)

    Het enige verrotte aan bb is dat de batterij zo snel leeg is (:

    Dat is met elke telefoon met internet. (als je dan de hele dag op internet zit..)


    Je moet worden wie je bent.