• Hallo mensen.
    Ik ben verward. Ik zal je ook vertellen waarom:
    Een tijdje geleden had ik dus een relatie. Een nogal langdurige relatie. Het ging uit om een heel lullige en domme reden die ik hier liever niet post. Zijn schuld. Maar dat doet er niet toe. Een aantal maanden tijd hoefde ik niks met hem te maken te hebben. Ik weigerde elk contact. Ik gooide hem uit de msnlijst omdat we toch niet praatten. Op een gegeven moment (3/4 maanden nadat het uit was) begon hij weer tegen me te praten. Hij wou dat ik hem toevoegde. Ik vertelde dat ik hem uit de lijst gegooid had en waarom. Open kaart spelen. Ik vroeg waarom hij weer met me praatte. Hij zei: 'Ik mis je.' Hij wil me niet terug en vice versa ook niet. Na dat eerste gesprek heb ik hem nog steeds geweigerd toe te voegen. Uiteindelijk, zo'n 2 weken later zat hij op de account van iemand anders. Maar ik had al vrij snel door dat hij het was. (niemand noemt mij emo voor de gein behalve hij >.< ) maar ik speelde het spel vrolijk mee. Waarschijnlijk omdat ik het nog niet helemaal heb kunnen verwerken? Omdat ik nog steeds om hem geef? Who knows...
    In de tussentijd heb ik het allemaal lopen verwerken en dat duurde een tijd: het was mijn eerste liefde, ik heb er 2 jaar mee gehad, ik gaf om hem; wat wil je? Toen ik erachter kwam dat hij het was (hij was nota bene nog verbaasd) vroeg hij of ik hem alsnog wilde toevoegen. Uiteindelijk heb ik dat gedaan. Ik weet nog steeds niet waarom, soms zie ik het als een zwakte van mezelf, soms als een juist besluit: vergeven en vergeten. Een wrok koesteren is zinloos.
    I'll get to the point: Zojuist heeft hij me gevraagd om te gaan zwemmen met mij. Ik heb gezegd dat ik me er niet gemakkelijk onder voelde, hij is immers mijn ex. Tegelijkertijd zou ik willen dat alles voorbij was, ik hem gewoon kon accepteren. Niet als vriendje, maar gewoon als persoon. Ik zit nu in een soort van tweevuur met mezelf.
    Waarom ik dit hier post: ik praat hierover met niemand. Mijn opa en oma, mijn moeder, mijn meest dierbare oom en tante: zij weten hier niks van. Ik denk dat ze heel veroordelend zullen reageren: vooral mijn moeder en opa en oma. Misschien is dit een zinloos topic maar ik wou het toch heel graag uit mijn keel hebben. Of in elk geval gezegd hebben, hetzij het niet tegen bekenden.


    No growth of the heart is ever a waste

    mm ik heb soms ook zo van die dingen dat ik niet tegen mensen kan zeggen die ik wil ken enzo..

    mm ik heb soms ook zo van die dingen dat ik niet tegen mensen kan zeggen die ik wil ken enzo..

    Klopt. Ik peins erover om het er met mijn moeder over te hebben maar ook zij weet dondergoed dat hij me zeer heeft gedaan en dat ze daardoor kwaad wordt en het te druk heeft met hem verrotschelden ipv naar mijn verhaal te luisteren. Ik weet het niet.. het voelde in elk geval fijn om mijn hart eens te luchten.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind luisteren sowieso altijd leuker als praten ^^ ik snap je verhaal, en miss. vind je hem idd nog leuk maar ik weet niej wat de reden is dat t uit is fzow dus k kan moeilijk zeggen of je hem gwn moet acceptere of niej..

    xx.SweetMemory


    Can't break destiny, but i hope destiny is on our side

    Hmmz, ik snap dat je het kwijt wilt, Ik vind het soms ook wel lastig om met bekenden te praten.
    Ik zou hem maar even laten, zelfs al wil je hem gewoon kunnen accepteren, je doet er alleen jezelf maar pijn mee.. Je kunt hem beter totaal vergeten denk ik. =/
    Sterkte <3


    Mew <3

    Hmmz, ik snap dat je het kwijt wilt, Ik vind het soms ook wel lastig om met bekenden te praten.
    Ik zou hem maar even laten, zelfs al wil je hem gewoon kunnen accepteren, je doet er alleen jezelf maar pijn mee.. Je kunt hem beter totaal vergeten denk ik. =/
    Sterkte <3

    Thanks. Ik heb net een msngesprek gehad en hij zit in zijn eigen tweestrijd. Hij vindt iemand leuk maar mij ook nog steeds. >.< Ik heb gezegd: Ik wil geen verkering met wie dan ook nu, may that be clear. Hij had me gister uitgenodigd om naar Duitsland te gaan samen met een vriend maar ik voelde er niks voor. Ik had hem gewoon al die tijd moeten weigeren toe te voegen dan lag ik er nu niet wakker om.


    No growth of the heart is ever a waste

    Serieus, het vrijgezellen leven is soo much better >.<
    G*ddamnit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil even hier neerzetten wat er vandaag dus gebeurde. Ik en hij hadden afgesproken op een neutrale plek. Ook met een vriend hem samen zodat de nadruk niet echt zou liggen op ons beide. Nou, wij liepen dus door de stad heen en uiteindelijk gingen we naar zijn huis to met z;n drieen. Ik zag zijn moeder ook weer sinds lange tijd - het voelde toch best vertrouwd, ik heb haar best gemist. We bleven daar dus een hele tijd, we probeerden zijn pc aan de praat te krijgen. Uiteindelijk gingen we zijn vriend naar huis brengen en daarna mij. Hij vertelde dat hij me miste en dat hij graag wou gaan zwemmen. Ik moest alles doen on mijn zwakte onder de duim te houden - want ik gaf immers ook veel om hem. Toen hij me thuis afzette wilde hij me zoenen (net als vroeger) maar ik weigerde. Ik moest even sterk zijn op dat moment.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmmz, ik snap dat je het kwijt wilt, Ik vind het soms ook wel lastig om met bekenden te praten.
    Ik zou hem maar even laten, zelfs al wil je hem gewoon kunnen accepteren, je doet er alleen jezelf maar pijn mee.. Je kunt hem beter totaal vergeten denk ik. =/
    Sterkte <3


    Jaa ..

    Sterkte<33


    I found myself in Wonderland.

    Ik wil even hier neerzetten wat er vandaag dus gebeurde. Ik en hij hadden afgesproken op een neutrale plek. Ook met een vriend hem samen zodat de nadruk niet echt zou liggen op ons beide. Nou, wij liepen dus door de stad heen en uiteindelijk gingen we naar zijn huis to met z;n drieen. Ik zag zijn moeder ook weer sinds lange tijd - het voelde toch best vertrouwd, ik heb haar best gemist. We bleven daar dus een hele tijd, we probeerden zijn pc aan de praat te krijgen. Uiteindelijk gingen we zijn vriend naar huis brengen en daarna mij. Hij vertelde dat hij me miste en dat hij graag wou gaan zwemmen. Ik moest alles doen on mijn zwakte onder de duim te houden - want ik gaf immers ook veel om hem. Toen hij me thuis afzette wilde hij me zoenen (net als vroeger) maar ik weigerde. Ik moest even sterk zijn op dat moment.


    Dat heb je goed gedaan meid<3


    I found myself in Wonderland.

    Dit moet echt moeilijk voor je zijn.
    Hoop dat je weet wat je gaat beslissen.

    Wauw, zo knap dat je je zo onder de duim kan houden. Als ik om die jongen zou geven had ik hem denk ik vergeven, maar ik weet niet wat hij heeft gedaan dus dat is moeilijk zeggen van mijn kant...
    Veel sterkte en zet hem op! <3


    Tears are crashing out of my eyes