• Jaa hoor -_- En weer zie ik allemaal topics van mensen die hulp nodig hebben by hun quiz.
    Nou.. Daar ben ik weer voor he ;) Vertel me hier, of in myn GB of stuur een PB maar waar je hulp voor nodig hebt..
    Ik kan je helpen met titels, vervolgen,namen, achternamen enz.
    Wat je maar wilt ;)

    Er zullen hier vast ook een paar andere mensen zyn die jullie kunnen helpen ;) Veel suc6

    XxX Rose (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ehum -_-
    En nu opeens niemand meer hulp nodig?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Haha jah denk dat niemand meer hulp nodig heeft xD

    ik heb lekker wel hulp nodig! maar dan niet met iets wat met quizlet te maken heeft.

    ik heb problemen met mijn nieuwe klas! :'(

    ik zit nu 3 weken op de middelbare school en ik zit in een klas waar ik helemaal geen vrienden kan maken! iedereen laat me links liggen :'(
    niemand heeft de zelfde hobby's en er worden nu al roddels over mij hemaakt dat ik zogenaamd een klasgenoot peste van dat ze dik is enzoo. en ze zeggen ook dat ik altijd de zelfde kleren aan heb maar hetzelfde wat ik altijd aan heb is mijn blauwe vest! en mijn schoenen zijn altijd de zelfde.:p
    maar waarom moeten ze mij altijd hebben met die onzin? op de bassisschool was al precies hetzelfde!

    please help my!!!!(huil)

    Er zijn ook al hulppersonen op Q, maar aan het aantal probleemtopics te zien maken er weinig mensen gebruik van of weet niemand het.


    blame the bully.

    Er zijn ook al hulppersonen op Q, maar aan het aantal probleemtopics te zien maken er weinig mensen gebruik van of weet niemand het.

    Waarvan? Van ons??
    Nee, de mensen van Hulppersonen weten het wel, maar die gaan het heus niet openbaar maken. Dat doe ik niet, en ik hoop voor de rest van ons ook niet^^
    Little Stranger.

    (...)
    Waarvan? Van ons??
    Nee, de mensen van Hulppersonen weten het wel, maar die gaan het heus niet openbaar maken. Dat doe ik niet, en ik hoop voor de rest van ons ook niet^^
    Little Stranger.

    Ik snap niet wat je bedoelt, maar jij volgens mij ook niet wat ik bedoel. En ik snap er nu zelf eigelijk ook niks meer van. Zij biedt zich aan als iemand waar je je problemen aan kwijt kan, maar daar zijn jullie toch ook al voor? Nja, anders, negeer maar gewoon wat ik zij, ik vat het zelf ook niet meer. :'D


    blame the bully.

    (...)
    Ik snap niet wat je bedoelt, maar jij volgens mij ook niet wat ik bedoel. En ik snap er nu zelf eigelijk ook niks meer van. Zij biedt zich aan als iemand waar je je problemen aan kwijt kan, maar daar zijn jullie toch ook al voor? Nja, anders, negeer maar gewoon wat ik zij, ik vat het zelf ook niet meer. :'D

    Kee, ik snap je nu ook niet meer??
    Mjah, wij zijn idd voor problemen hoor^^
    Maar omdat ons acc naam voorbij kwam wilde ik reageren n_n
    Little Stranger

    ik heb lekker wel hulp nodig! maar dan niet met iets wat met quizlet te maken heeft.

    ik heb problemen met mijn nieuwe klas! :'(

    ik zit nu 3 weken op de middelbare school en ik zit in een klas waar ik helemaal geen vrienden kan maken! iedereen laat me links liggen :'(
    niemand heeft de zelfde hobby's en er worden nu al roddels over mij hemaakt dat ik zogenaamd een klasgenoot peste van dat ze dik is enzoo. en ze zeggen ook dat ik altijd de zelfde kleren aan heb maar hetzelfde wat ik altijd aan heb is mijn blauwe vest! en mijn schoenen zijn altijd de zelfde.:p
    maar waarom moeten ze mij altijd hebben met die onzin? op de bassisschool was al precies hetzelfde!

    please help my!!!!(huil)


    Zeg dit tegen je mentor of mentrix. Die zullen dan een afspraak maken met de klas waar jy by mag zyn. Hoef je dus niet by te zyn. Zy/hy zal gaan praten met de klas waarom ze dit doen en of ze er mee willen stoppen. Help dit niet? Meld het aan je afdelingsleider. Die zal er voor zorgen dat je klas er mee ophoudt! En anders mag je zelf een andere klas kiezen met toch nog het zelfde niveau die je doet! Veel suc6 ;)
    En als ze zeggen dat jy altyd het zelfde draagt moet je eens vragen of ze geen brilletje nodig hebben xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Missgien kan je mij Helpen!!!
    ik zoek een Titel voor mijn nieuwe serie,
    en ik kan er steeds maar geen goeie Bedenken :$
    zou je willen helpen?

    xx

    Missgien kan je mij Helpen!!!
    ik zoek een Titel voor mijn nieuwe serie,
    en ik kan er steeds maar geen goeie Bedenken :$
    zou je willen helpen?

    xx

    Tuurlyk, waar gaat het over? :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Zeg dit tegen je mentor of mentrix. Die zullen dan een afspraak maken met de klas waar jy by mag zyn. Hoef je dus niet by te zyn. Zy/hy zal gaan praten met de klas waarom ze dit doen en of ze er mee willen stoppen. Help dit niet? Meld het aan je afdelingsleider. Die zal er voor zorgen dat je klas er mee ophoudt! En anders mag je zelf een andere klas kiezen met toch nog het zelfde niveau die je doet! Veel suc6 ;)
    En als ze zeggen dat jy altyd het zelfde draagt moet je eens vragen of ze geen brilletje nodig hebben xD


    domo arigato!!

    het gaat dan over Over een meisjee,en dat meisje,,Had vroeger altijd een hele goede vriend Bill,
    Maar bill en zijn broer Tom moesten verhuizen en ze heeft ze nooit terugg gesien.
    Dat een paar jaar later,, dan is ze 16 maar echt een bitch geworden op School dan MAar thuis is ze super lief,en daardoor krijgt ze dan ook problemen Thuis,, En het blijkt dat Bill en Tom terug zijn en op haar school zitten. Maar dat weten ze niet vanelkaar
    En dat meisje heeft een hele clubje op school
    en wanner ze tom en Bill ziet, Krijgt ze een hekel aan Hun en begintt ze te pesten [ ze weet niet dat het BILL KAULITZ is haar vroegere Goede vriend]
    Maar dan Ontdektt Bill Via haar ketting,, Dat het Rosa is,, zijn beste EX vriendin .!


    :$:$:$
    dat was het.

    Laat maar,
    Ik heb al een Titel ! ^^
    maar tog bedankt dat je wou helpen.

    xx