• Mijn verhaal gisteren in de top 5 stond -wbw-. Nu helaas niet meer maarja maakt niet uit :P Dit is de eerste keer dat ik 4 kudos kreeg voor een van mijn storys.
    Heb zelfs een screenshot gemaakt (nerd):



    Wooot (yeah)

    Linkje naar het verhaal (A)

    EDIT: Nu staat hij weer in de top 5 (nerd)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tragically schreef:
    Ik doe lief, ik geef je ook een kudo (:

    Meeeh, yes (K)
    Maar dan moet je hem wel lezen he -wbw-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Whaa vet! ^^.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Whaa vet! ^^.

    Ja vond ik ook, had ik nooit verwacht xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je staat 1e! ;D

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:01 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.


    Ik ga dood, seriously.
    Dit is beter dan alles wat ik ooit zou kunnen wensen (dance)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Created schreef:
    Je staat 1e! ;D

    JAAAAAAAAAH
    Geen idee of ik nog blijer kan zijn dan nu xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mag bij mij ook altijd eens gedaan worden. (nerd)

    Okeei, ik ga 'm nu direct lezen. Ik ben nu zwáaar nieuwsgierig ;D Het maakt me niéts uit dat ie 18+ is xd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Meeh, nu heb ik een keer de eer ;D
    Jay al 19 kudos


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Created schreef:
    Okeei, ik ga 'm nu direct lezen. Ik ben nu zwáaar nieuwsgierig ;D Het maakt me niéts uit dat ie 18+ is xd.

    Whahaha, veel plezier ;D
    Hou alles binnen he en niet te opgewonden raken ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je staat op 1 man!


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    Je staat op 1 man!

    IK BEN ZOOO BLIJ
    Ik hou van iedereen die mij een kudo heeft geven (H)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben heel blij voor je hoor, maar overdrijft iedereen niet met die kudo's?
    Je flipt haast gewoon door een groen knopje.
    Vooraleer iemand hierop wilt reageren wil ik wel ff zeggen dat ik hoewel ikzelf niet veel kudo's krijg, het niet daaraan ligt dat ik dit zeg.
    Ik vind het helemaal niet erg en hou me er ook amper mee bezig, als ik zie dat ik er eentje heb, dan glimlach ik eens, maar meer niet.
    Reacties zijn veel belangrijker, want die zeggen tenminste wat iemand er echt van vindt, buiten een opgestoken duimpje. (:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:23 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Gefeliciteerd!, ik zal je ook een kudo geven.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hingucker schreef:
    Ik ben heel blij voor je hoor, maar overdrijft iedereen niet met die kudo's?
    Je flipt haast gewoon door een groen knopje.
    Vooraleer iemand hierop wilt reageren wil ik wel ff zeggen dat ik hoewel ikzelf niet veel kudo's krijg, het niet daaraan ligt dat ik dit zeg.
    Ik vind het helemaal niet erg en hou me er ook amper mee bezig, als ik zie dat ik er eentje heb, dan glimlach ik eens, maar meer niet.
    Reacties zijn veel belangrijker, want die zeggen tenminste wat iemand er echt van vindt, buiten een opgestoken duimpje. (:

    Ik snap jou wel hoor ;)
    Maar dit is uberhaupt de eerste keer dat er iemand zo positief op mijn story reageert. De andere waren niet echt een succes...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.