• Dat ik echt de meest lieve vrienden heb. Dat echt stuk voor stuk trots op ze ben, wat ze hebben bereikt. En heel dankbaar voor mijn verleden.
    Zoals woensdag gingen we naar de Amsterdam Dungeon ( Is heel leuk een aanrader) Een vriend van mij word naar de rechte gehaalt voor mode echt geweldig. Ik kan ze om 3 uur snachts bellen en me ei gewoon kwijt. Ik ben ook zeker trots op ze allemaal. Vooral sommige mensen in het speciaal.

    Vroeger gingen we met mijn vriendengroep dag lang buiten basketballen en savonds de pizzaboer naar het plein laten komen.
    We steunen elkaar altijd en ze weten alles van mij. Echt alles, in mijn ogen zijn ze zeker bijzonder en ik zie ook zeker als we 30 zijn dat we met ze alle gaan poolen ofzo als oudtjes zoals we ons waarschijnlijk gaan noemen.
    Ik hou ook erg van mijn vrienden.

    sorry dit moest ik gewoon kwijt toen ik naar al die foto´s zat te kijken. :D

    En dit is geen ruzie topic houd het netjes mensen ^^


    Some angels have no wings.

    Ahw dat is zo lief.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben ook echt stuk voor stuk trots op ze.


    Some angels have no wings.

    ahw, zo lief;d


    Where words fail, music speaks

    Ik ben niet zo goed in pool, maar zal een gaatje vrij houden voor over een jaar of 9. :P (Damn ik ben snel 30 zeg :S) Dan leren je met me desnoods maar. ;P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon screef: Ik ben niet zo goed in pool, maar zal een gaatje vrij houden voor over een jaar of 9. (Damn ik ben snel 30 zeg ) Dan leren je met me desnoods maar. ;P .
    .


    Hahah komt goed, je gaat zowiezo nog een keer mee uit. ^^


    Some angels have no wings.

    Wauw, dan mag je je echt gelukkig prijzen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    IK GA JULLIE ALlEMAAL VERSLAAN! =D

    hahaha nee hoor,

    en ja sebas je bent een oude sok.

    en ja het is een heel lief berichtje ^^

    *hug*

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 19:37 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Aahh echt super lief die reacties ^^


    Some angels have no wings.