• Welkom mensen bij een nieuwe uitgave van het offtopic forum.

    Vandaag wil ik jullie voorstellen aan:
    - LetMeBe, de meest gestoorde meid ooit
    - Assassin, een bitch met een goed hart
    - En al die andere persoontjes die geniaal zijn, maar waarvan ik de naam niet meer weet.

    Onze sponsor Bullshit wil dat wij dit hele topic volspammen met onzin. Dat zou voor ons geen probleem moeten zijn, toch?
    Nou op Uw plaatsen, klaar, SPAMMEN!!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 18:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    (...)
    Alleen als nikki de zoen lekker vond (wbw)

    Whahahaha


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    (...)
    Scheelt dat er nog 2 anderen mensen zijn dan , maar jij mag altijd komen (bloos)

    Je maakt het me echt moeilijk. Ik ben 15 -scheelt dat het dan vakantie is- maar dat mag nooit van mijn moeder, in mijn eentje onbekende mensen ontmoeten -met onbekend bedoel ik mensen die ik nog nooit in rl heb gezien-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Je maakt het me echt moeilijk. Ik ben 15 -scheelt dat het dan vakantie is- maar dat mag nooit van mijn moeder, in mijn eentje onbekende mensen ontmoeten -met onbekend bedoel ik mensen die ik nog nooit in rl heb gezien-
    ik ben 14 _O_


    Shoganai i ne~

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Je maakt het me echt moeilijk. Ik ben 15 -scheelt dat het dan vakantie is- maar dat mag nooit van mijn moeder, in mijn eentje onbekende mensen ontmoeten -met onbekend bedoel ik mensen die ik nog nooit in rl heb gezien-

    Dan vertel je toch dat je ergens anders heengaat? (cop)


    -

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ja het is je vergeven (flower)

    Thank God, maar ik was gewoon even in een pestbui


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    BeSlytherin schreef:
    (...)ik ben 14 _O_

    Thefuck heeft dat met haar verhaal te maken x'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dan vertel je toch dat je ergens anders heengaat? (cop)

    JIJ! (duivel)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    JIJ! (duivel)

    IK! (duivel)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Thefuck heeft dat met haar verhaal te maken x'D

    Dat vraag ik me ook af x'D


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Genius schreef:
    (...)
    Thefuck heeft dat met haar verhaal te maken x'D
    niets :'D ik vind het gezellig om er ff tussen te springen :'D


    Shoganai i ne~

    Genius schreef:
    (...)
    IK! (duivel)

    Hey, duivel is van mij :@ Ik moet morgen namelijk iemand even uithoren en dat gaat niet als duivel niet van mij is (huil)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Genius schreef:
    (...)
    Alleen als nikki de zoen lekker vond (wbw)

    Alsof iemand hem wil zoenen -Sorry, Mitchell, kon het niet laten-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Alsof iemand hem wil zoenen -Sorry, Mitchell, kon het niet laten-


    Oh, gemeen. x'D
    En helaas, ik wil dat haha.


    Your make-up is terrible

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Hey, duivel is van mij :@ Ik moet morgen namelijk iemand even uithoren en dat gaat niet als duivel niet van mij is (huil)

    Oh sorry. (duivel) < je krijgt hem terug @


    -

    You know, het is warm


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful