• Welkom mensen bij een nieuwe uitgave van het offtopic forum.

    Vandaag wil ik jullie voorstellen aan:
    - LetMeBe, de meest gestoorde meid ooit
    - Assassin, een bitch met een goed hart
    - En al die andere persoontjes die geniaal zijn, maar waarvan ik de naam niet meer weet.

    Onze sponsor Bullshit wil dat wij dit hele topic volspammen met onzin. Dat zou voor ons geen probleem moeten zijn, toch?
    Nou op Uw plaatsen, klaar, SPAMMEN!!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 18:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kan iemand me zeggen waarom een godsnaam een jongen uit mijn klas -die heel aardig leek- gemene roddels over mij zou gaan vertellen tegen zijn nichtje? Ik heb al van 2 mensen -mijn moeder en mijn fysiotherapeut- gehoord dat hij dat zou kunnen doen, omdat hij me leuk zou vinden :8


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    Kan iemand me zeggen waarom een godsnaam een jongen uit mijn klas -die heel aardig leek- gemene roddels over mij zou gaan vertellen tegen zijn nichtje? Ik heb al van 2 mensen -mijn moeder en mijn fysiotherapeut- gehoord dat hij dat zou kunnen doen, omdat hij me leuk zou vinden :8
    uuhhh geen idee srry (krul)


    Shoganai i ne~

    Roodstrikje schreef:
    Kan iemand me zeggen waarom een godsnaam een jongen uit mijn klas -die heel aardig leek- gemene roddels over mij zou gaan vertellen tegen zijn nichtje? Ik heb al van 2 mensen -mijn moeder en mijn fysiotherapeut- gehoord dat hij dat zou kunnen doen, omdat hij me leuk zou vinden :8


    *fluit naar kim*
    _O_


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Niet zon grote mond jij (N)

    Jij wil niet weten hoe groot mijn mond kan zijn en trouwens, ik ben een (duivel) en gestoord, wat dacht je dan dat ik ging zeggen?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Eerst prik ik in je zien en dan zoen ik je, logisch toch?


    Das niet lief!


    Your make-up is terrible

    Pyromaniac schreef:
    (...)

    *fluit naar kim*
    _O_

    Oh ja, ik was nog iemand vergeten, het waren er 3 *kijkt naar Charona* (cool)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Jij wil niet weten hoe groot mijn mond kan zijn en trouwens, ik ben een (duivel) en gestoord, wat dacht je dan dat ik ging zeggen?

    Iets liefs (huil)

    Assassin schreef:
    (...)

    Das niet lief!

    Hey wil je hem of niet :P
    Your choice ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Das niet lief!

    Is Mitchell ooit lief geweest? -ben nog steeds een (duivel) en prettig gestoord-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ik moet morgen om half 10 bij de tandarts zijn en ik heb vrij nice -_-'


    Shoganai i ne~

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Hey wil je hem of niet :P
    Your choice ^^


    Nuh ik wil alleen die zoen!


    Your make-up is terrible

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Iets liefs (huil)

    Iets liefs? Wat is dat?
    Nou vooruit dan maar: Mitchell is erg lief en kan goed schrijven.
    Is het vergeven?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Is Mitchell ooit lief geweest? -ben nog steeds een (duivel) en prettig gestoord-


    Eh, meestal issie wel lief.


    Your make-up is terrible

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Oh ja, ik was nog iemand vergeten, het waren er 3 *kijkt naar Charona* (cool)


    Kijk nou, ze staan zelfs in de rij voor je. xd.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 19:27 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    aah mensjes hier zijn lief(flower)


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    ik moet morgen om half 10 bij de tandarts zijn en ik heb vrij nice -_-'

    Ik moest vanmorgen om kwart voor acht opstaan, omdat ik om 10 uur bij mijn fysio moest zijn en mijn moeder moest werken. Lekker op je vrije dag -_-
    Ik leef dus met je mee


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful