• Mijn zus heeft onlangs een paard gekocht.



    Het beestje is 3,5 jaar en al zo'n 4tal keer verkocht aan een andere eigenaar.
    Mijn zus heeft Nick (het paard) in een manege kunnen plaatsen, waar andere mensen haar taken even overnemen als ze bijvoorbeeld eens niet kan.
    Opzich alles ok, tot ik begin over de tweede eigenaar die Nick ooit had.
    Ze is blijkbaar op die manege binnengeslopen, heeft foto's getrokken van Nick en dreigt er nu mee om naar de rechter te stappen.
    Ze zegt dat Nick verwaarloosd wordt en dat ze hem mishandelen.
    Het is een feit, dat Nick wat te mager staat, maar mijn zus heeft hem zo gekocht en probeert hem nu volledig op een gezond gewicht te brengen.
    Het meisje dat de foto's trok is amper 15...Ik bedoel, met wat ben je dan in godsnaam bezig?!
    Ik ben momenteel echt pissed...
    Het meisje heeft Nick moeten verkopen, omdat ze er niet naar omkeek.
    En dan gaat zij even dreigen dat ze naar de rechter gaat.
    Als ze niet snel stopt met zo kinderachtig te doen, dan vrees ik dat ze mijn voet in haar kont zal terugvinden

    Iemand soms ideetjes om de rechter te overtuigen?
    Er zijn genoeg mensen die kunnen bevestigen dat mijn zus goed voor het paard zorgt.
    Ik ben bijna altijd bij haar als ze naar hem toe gaat en dat is soms 5 keer per week.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik zou haar slaan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Heel waarschijnlijk gaat ze toch niet naar de rechter. En al doet ze dat wel, de rechter zal haar waarschijnlijk zo uitlachen.
    Trouwens, zo mager toont hij niet op de foto?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dat kost geld, dat gaat ze echt niet doen, dat kind is 15, ze weet geeneens niet hoe een rechtszaak in elkaar zit aub. En zelfs al doet ze het wél, als jullie getuigen hebben die kunnen bevestigen dat je zus goed voor het paard zorgt en kunnen aantonen dat die meid dat niet deed, zit alles snor :-)
    Ik heb al diverse rechtszaken live gezien, geloof me maar, zoiets kan ze niet winnen zonder bewijs

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 12:47 ]