• Mijn zus heeft onlangs een paard gekocht.



    Het beestje is 3,5 jaar en al zo'n 4tal keer verkocht aan een andere eigenaar.
    Mijn zus heeft Nick (het paard) in een manege kunnen plaatsen, waar andere mensen haar taken even overnemen als ze bijvoorbeeld eens niet kan.
    Opzich alles ok, tot ik begin over de tweede eigenaar die Nick ooit had.
    Ze is blijkbaar op die manege binnengeslopen, heeft foto's getrokken van Nick en dreigt er nu mee om naar de rechter te stappen.
    Ze zegt dat Nick verwaarloosd wordt en dat ze hem mishandelen.
    Het is een feit, dat Nick wat te mager staat, maar mijn zus heeft hem zo gekocht en probeert hem nu volledig op een gezond gewicht te brengen.
    Het meisje dat de foto's trok is amper 15...Ik bedoel, met wat ben je dan in godsnaam bezig?!
    Ik ben momenteel echt pissed...
    Het meisje heeft Nick moeten verkopen, omdat ze er niet naar omkeek.
    En dan gaat zij even dreigen dat ze naar de rechter gaat.
    Als ze niet snel stopt met zo kinderachtig te doen, dan vrees ik dat ze mijn voet in haar kont zal terugvinden

    Iemand soms ideetjes om de rechter te overtuigen?
    Er zijn genoeg mensen die kunnen bevestigen dat mijn zus goed voor het paard zorgt.
    Ik ben bijna altijd bij haar als ze naar hem toe gaat en dat is soms 5 keer per week.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Omijngod, dat slaat nergens op!
    Laat zien dat je paard (die er trouwens heel lief uitziet) echt vooruit gaat enzo.
    En ik denk dat als de meerderheid van de mensen zegt dat het goed met jullie paard gaat de rechter het wel zou geloven?
    Wel echt kinderachtig van dat meisje hoor..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nou het lijkt me wel héel sterk als er een rechtszaak komt. Maar je kan dan altijd als getuige gaan, en de mensen van de dierenbeschermind ofzo (die er dan bij betrokken zijn) zien heus wel wanneer een baas zijn/haar paard echt verwaarloosd.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nou als (9/10 keer gaan ze dus niet naar de rechter die onder de 15 jaar) ze naar de rechter gaat hebben jullie toch bewijs dat ze zo is gekocht (of dat jullie hem hebben gekocht)? dat zou de rechter vast wel weten :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pff nou als er niks te bewijzen valt van mishandeling kan de rechter helemaal niks doen. En sowieso, ik denk niet echt dat zo iets op een rechtzaak uit kan lopen.
    Ik heb er zelf dan natuurlijk geen ervaring mee, om zo beschuldigd te worden, maar ik heb wel een paard. En ik weet als iemand dat tegen mij zal zeggen ze niks kunnen doen zonder bewijs. En het is nou eenmaal zo dat sommige paarden dunner zijn dan anderen. En ik vind Nick anders op de foto hélemaal niet dik lijken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Je hoeft je geen zorgen te maken. De rechter weet wanneer jullie dat paard hebben gekocht. De rechter weet ook dat een paard niet binnen zeer korte tijd onzettend kan aankomen. : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Ze gaat heus niet naar de rechter, en anders heeft ze geen poot om op te staan. Dus maak je maar geen zorgen (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oké, dat slaat helemaal nergens op.
    Maar misschien is ze gewoon bezorgd óf ze spoort gewoon niet.
    Maar als het paard erop vooruit gaat, dan zien meer mensen dat en die kunnen weer allemaal getuigen.
    Of je vermoord dat mens gewoon, maar dan krijg je weer een andere rechtzaak..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Corvette schreef:
    Omijngod, dat slaat nergens op!
    Laat zien dat je paard (die er trouwens heel lief uitziet) echt vooruit gaat enzo.
    En ik denk dat als de meerderheid van de mensen zegt dat het goed met jullie paard gaat de rechter het wel zou geloven?
    Wel echt kinderachtig van dat meisje hoor..


    Firm believer of all that is magic

    Ze wil gewoon dat jullie hem terug verkopen aan haar ofzo (cat)
    In ieder geval, ze bluft gewoon. Niet luisteren :Y)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Dat is echt ongelofelijk zielig van dat wijf.


    Neem risico's

    Vossensnuit schreef:
    Nou het lijkt me wel héel sterk als er een rechtszaak komt. Maar je kan dan altijd als getuige gaan, en de mensen van de dierenbeschermind ofzo (die er dan bij betrokken zijn) zien heus wel wanneer een baas zijn/haar paard echt verwaarloosd.


    Love isn't blind, It's retarded.

    Wat een bitch!
    Ik kom mee om haar ass te kicken, Kim!


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat een stommm rot kind...

    Je zus haar paard ziet er goed uit, en trouwens wat een mooierd.


    What is youre favo scary movie?

    let's go kick her ass :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Delirious schreef:
    Wat een bitch!
    Ik kom mee om haar ass te kicken, Kim!

    Yeah(hoera)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.