• 1. Ik zit nu gezellig buiten in de tuin op de laptop, mhihi! :3 Wel in de schaduw ofcourse!
    Meeste van jullie zitten binnen neem ik aan? :')

    2. En vandaag gaan we BBQ'en, al denk ik dat vandaag bijna heel België zal BBQ'en, haha.
    Jullie ook? :3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Waarom heb ik nu toetsweek, terwijl ik verdorie gewoon vrij wil hebben?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zit nu binnen omdat ik me klaarmaak voor een feest - heb net 2 uurtjes buiten gelegen - en dan ga ik eerst bbq'en en dan naar dat feest toe. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Binnen op de laptop want ik kan niet buiten zitten, kan niet tegen die warmte. D: En wij gaan niet BBQ'en


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik it binnen, mijn zus gaat vanavond koken dus het zal we vies zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zit binnen maar word gedwongen naar buiten te gaan. ):
    Ik ga niet BBQ'en. Maar ik woon dan ook niet in Belgie.
    :Y)


    Felix

    Ik zat buiten, maar heb me naar binnen verplaatst :')
    En nee, geen barbecue voor mij, ik moet weer naar gent vertrekken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    sportdag. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik nu ook buiten met mijn laptop (':
    en vanavond géén BBQ voor mij, ik ga naar een fuif (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Noh. Ik ga vandaag lekkere jongens in kostuum aanschouwen op de diploma uitreiking van mijn broer. Nom nom nom. No need of food. :Y)


    All was well.

    Buiten in de hangmat met ipad 2 heel relaxt, voor morgen geen huiswerk en vanavond heel misschien BBQ'en. Ik hou van 35 graden!


    Kill them with kindness.

    Ik ben vandaag vrij (: Ik zit lekker in de koele woonkamer, en we gaan niet barbecueën (gelukkig).


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moet pww leren :(


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik zit buiten in de schaduw maar ga zo naar binnen aangezien de batterij leeg aan het raken is. En we eten vanavond een salade.:9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wij doen dat nooit, aangezien we er geen hebben en ook niet weten hoe ermee om te gaan. Soms doen we het als we ergens op visite zijn, maar nee. Ik ga, geloof ik, een pastasalade eten vanavond. :3


    wth.

    Ik was gisteren aan het BBQ'en met de klas. :'D Nu zit ik binnen ja, buiten is het gewoon té warm.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.