• 1. Ik zit nu gezellig buiten in de tuin op de laptop, mhihi! :3 Wel in de schaduw ofcourse!
    Meeste van jullie zitten binnen neem ik aan? :')

    2. En vandaag gaan we BBQ'en, al denk ik dat vandaag bijna heel België zal BBQ'en, haha.
    Jullie ook? :3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Opinion schreef:
    Ik zit binnen ,ik mag vanavond kiezen wat we gaan eten ,omdat ik jarig ben :DD

    Gelukkige verjaardag nog. ;-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha ik zit nu met mijn laptop op de schoot op mijn balkon, maar ik ga niet BBQ xD ik ga lekkere lasange eten hoe je dat ook scrhijft x)


    What is youre favo scary movie?

    Op dit moment zit ik binnen ja, achter de computer. Maar ik ben de hele dag met wat vrienden op het strand wezen chillen, dus ik heb de zon wel genoeg gevoeld. Voor mijn part. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik was aardig aan het verbranden, dus toen ben ik maar w/laptop naar binnen verhuisd... En ik eet tuinbonen gatverdamme


    Alis volat propriis

    Ik zit binnen achter mijn laptop omdat ik buiten te zeer aan het bakken was.
    En ik weet niet wat ik vanavond eet. Ik weet wel dat ik vanavond nog gezellig ga roddelen en kaasjes en salamietjes ga eten met een vriendin op een terras in het centrum ergens. :Y)

    Evelon schreef:
    Haha ik zit nu met mijn laptop op de schoot op mijn balkon, maar ik ga niet BBQ xD ik ga lekkere lasange eten hoe je dat ook scrhijft x)

    Lasagne. En ogosh, dat is echt mijn lievelingseten; yealouss! <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1. Ik zit binnen, huiswerk vooral
    2. Ik ga vanavond niet bbq ):


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zit te leren in deze facking hitte...


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ging eerst naar een soort strandje bij mij in de buurt met een vriendin en ik heb net nog buiten op het balkon geleerd(krul)


    As travars

    ik zit op mijn kamer, een computer kan je moeilijk mee naar buiten nemen.
    anders was ik wel buiten gaan zitten.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.