• ik hou het meest van bloom


    Vlieg met me mee

    401 schreef:
    Ik vond Musa altijd geweldig,
    Ik was een grote fan zo'n 5 jaar geleden, ik weet dat ik altijd verhaaltjes verzon over dat ik zelf ook een fee was. Ik had mijn krachten enzovoort allemaal bedacht, hahaa. xd


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Als ik er zo op terug kijk... Geen.
    Kan me met geen van die karakter identificeren, dus ja...


    Life is hard and then we die

    Progeny schreef:
    Ik dacht dat Quizlet vol respect en acceptatie zat? Hm, blijkbaar verwar ik het nu met een andere site, want er is hier niets van te merken.
    Ze is negen, keken jullie soms toen al naar de "volwassen" programma's? Nee, jullie keken ook Winx Club, dus loop niet zo te zeiken!

    ik keek op mijn negende al volwassen programma's . Die woor kinderen heb ik nooit echt leuk gevonden _O_. Al.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Progeny schreef:
    Ik dacht dat Quizlet vol respect en acceptatie zat? Hm, blijkbaar verwar ik het nu met een andere site, want er is hier niets van te merken.
    Ze is negen, keken jullie soms toen al naar de "volwassen" programma's? Nee, jullie keken ook Winx Club, dus loop niet zo te zeiken!

    toen keek ik csi:maimi elke week _O_
    OT:
    uuuhh geen idee eigenlijk


    Shoganai i ne~