• Gisteren is er een vriendin van mij aangevallen door Marokkaanse jongeren, doordat ze in het openbaar een kusje gaf aan haar vriendje.
    Dit was in Amsterdam, waar zij gisteren heen ging om gezellig daar te shoppen.
    Haar vriendje kon ze gelukkig tegenhouden en met de hulp van omstanders zijn ze verjaagd.
    Allemachtig, het is toch belachelijk dat iemand zomaar wordt aangevallen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leafs schreef:
    (...)

    Het spijt me hoor. Maar als je het nieuws kijkt zijn het [bijna] altijd buitenlanders :/
    Dit is niet racsistisch bedoelt.


    klopt, dat viel mij ook al op. Echt niet elke buitenlander maar als het gebeurt is het wel vaak een buitenlander.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik zeg trouwens niet dat alle Marokkanen zo zijn, dat wil ik even duidelijk maken. Maar het is niet normaal dat iemand wordt aangevallen, welke nationaliteit die persoon dan ook mag hebben.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    raplove schreef:
    Nu schaam ik me voor mijn komaf...


    Hoeft niet (: Jij hebt het toch niet gedaan of wel? Het zijn gewoon bepaalde groepen (jongeren) die zo zijn (:


    To infinity and beyond •

    Leafs schreef:
    (...)

    Het spijt me hoor. Maar als je het nieuws kijkt zijn het [bijna] altijd buitenlanders :/
    Dit is niet racsistisch bedoelt.

    Je kan zo hoog en zo laag springen als je wilt, dit is gewoon waar.


    ars moriendi

    Stray schreef:
    (...)

    klopt, dat viel mij ook al op. Echt niet elke buitenlander maar als het gebeurt is het wel vaak een buitenlander.


    Nee ik zeg ook niet dat het elke buitenlander is. Ik heb genoeg buitenlandse vriendinnen. Maar ja, je heb er gewoon bij die gewoon eh ja, niet sporen?


    To infinity and beyond •

    raplove schreef:
    Nu schaam ik me voor mijn komaf...


    WAT?!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Leafs schreef:
    (...)

    Het spijt me hoor. Maar als je het nieuws kijkt zijn het [bijna] altijd buitenlanders :/
    Dit is niet racsistisch bedoelt.

    Dat is dan ook weer het nieuws eh.. Hoeveel van de keren rijdt een blanke, dronke persoon niet iemand aan? Je moet ook niet naar de ergste dingen kijken, blanken doen echt evenveel verkeerd. Op alle vlakken (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat is dan ook weer het nieuws eh.. Hoeveel van de keren rijdt een blanke, dronke persoon niet iemand aan? Je moet ook niet naar de ergste dingen kijken, blanken doen echt evenveel verkeerd. Op alle vlakken (:


    We hebben het nu over iemand aanvallen uit het niets -_____-
    Met gevechten en dat soort dingen zijn meestal buitenlanders ermee betrokken. Dat is gewoon zo en kan je niet ontkennen. Ik zie het zelfs bij mij op school.


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    (...)

    WAT?!


    Dat ik me schaam dat ik half Marokkaan ben.

    Ik ben blij met mijn vaders komaf maar mijn moeder...

    raplove schreef:
    (...)

    Dat ik me schaam dat ik half Marokkaan ben.

    Ik ben blij met mijn vaders komaf maar mijn moeder...


    Nee ik bedoelde het niet met dat ik het niet snap, maar hoe je het in je hoofd kan halen je te schamen voor je komaf?!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Leafs schreef:
    (...)

    We hebben het nu over iemand aanvallen uit het niets -_____-
    Met gevechten en dat soort dingen zijn meestal buitenlanders ermee betrokken. Dat is gewoon zo en kan je niet ontkennen. Ik zie het zelfs bij mij op school.

    Ja, oke, misschien wel. Maar bij ons in de stad zijn het ook veel blanken die met elkaar op de vuist gaan..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    raplove schreef:
    (...)

    Dat ik me schaam dat ik half Marokkaan ben.

    Ik ben blij met mijn vaders komaf maar mijn moeder...

    Dat vind ik erg voor je moeder ;x Dat je zoiets durft zeggen
    Val me nu niet aan aub, dat is gewoon mijn mening


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is ook zo dat buitenlanders eerder in de bak komen dan als een Nederlander het heeft gedaan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, oke, misschien wel. Maar bij ons in de stad zijn het ook veel blanken die met elkaar op de vuist gaan..


    Ja natuurlijk. Ik zeg ook helemaal niet dat blanken niet vechten. Maar als je het vergelijkt zijn het toch meestal buitenlanders.


    To infinity and beyond •

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, oke, misschien wel. Maar bij ons in de stad zijn het ook veel blanken die met elkaar op de vuist gaan..


    Daar ben ik het mee eens, het is niet altijd een buitenlander.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.