• Gisteren is er een vriendin van mij aangevallen door Marokkaanse jongeren, doordat ze in het openbaar een kusje gaf aan haar vriendje.
    Dit was in Amsterdam, waar zij gisteren heen ging om gezellig daar te shoppen.
    Haar vriendje kon ze gelukkig tegenhouden en met de hulp van omstanders zijn ze verjaagd.
    Allemachtig, het is toch belachelijk dat iemand zomaar wordt aangevallen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Serophina schreef:
    Tja ik kan daar maar 1 ding op zeggen..
    Het zijn weer marrokanen..


    Dit bedoel ik nu...

    Uneventful schreef:
    (...)

    En als het een turk is zeggen ze ook Turkse man/jongen.. maar heb je een Bulgaar? Een chinees of weet ik veel een japanner. Dan hoor je buitenlandse man/jongen. Het is ook zo dat marrokanen en turken sneller worden genoemd.


    Nee oké. Ik heb het nu over dat je in het algemeen meer hoort over marrokkanen / turken. Dat is een feit. Hoe je het ook wend of keert.


    To infinity and beyond •

    raplove schreef:
    (...)

    Dit bedoel ik nu...


    Jij moet je niet schamen (:


    To infinity and beyond •

    Mudblood schreef:
    (...)
    Nee, het waren echt complete vreemdelingen voor haar en haar vriendje. Echt, ik snap het zelf ook niet dat ze daarom werd aangevallen.


    Oke dan snap ik het ook niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Leafs schreef:
    (...)

    Jij moet je niet schamen (:


    Ja maar dat doe ik dus wel.

    Altijd is het marokannen hier en marokannen daar.

    Echt ik zou er trots op moeten zijn maar...

    raplove schreef:
    (...)

    Ja maar dat doe ik dus wel.

    Altijd is het marokannen hier en marokannen daar.

    Echt ik zou er trots op moeten zijn maar...


    Dat komt gewoon omdat als je turk of marokaan bent alles uitvergroot wordt. Als jij nu half chinees waard was dat helemaal niet zo. Trek het je niet aan,het is inderdaad wel zo das ze je grote kans anders bekijken,maar hé bewijs gewoon dat er ook vriendelijke marokanen zijn en die draaien wel bij.

    raplove schreef:
    (...)

    Dit bedoel ik nu...


    Schaam je je nou over je eigen cultuur? Ik ben zelf Turks en als iemand het over 'die Turkse jongeren van tegenwoordig' heeft geef ik gewoon trots toe dat ik ook Turks ben. Je moet niet over je heen laten lopen, misschien hebben die mocro's dat gedaan maar daar hoef jij je niet schuldig door te vinden?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Flawless schreef:
    (...)

    Dat komt gewoon omdat als je turk of marokaan bent alles uitvergroot wordt. Als jij nu half chinees waard was dat helemaal niet zo. Trek het je niet aan,het is inderdaad wel zo das ze je grote kans anders bekijken,maar hé bewijs gewoon dat er ook vriendelijke marokanen zijn en die draaien wel bij.


    Idd, ik heb mijn klas ook bewijst dat Turken niet altijd rebellen hoeven te zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Schaam je je nou over je eigen cultuur? Ik ben zelf Turks en als iemand het over 'die Turkse jongeren van tegenwoordig' heeft geef ik gewoon trots toe dat ik ook Turks ben. Je moet niet over je heen laten lopen, misschien hebben die mocro's dat gedaan maar daar hoef jij je niet schuldig door te vinden?


    Weetje hebt gelijk...

    raplove schreef:
    (...)

    Weetje hebt gelijk...


    Dankje.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sommige reacties hier bewijzen echt hoe oppervlakkig mensen kunnen zijn.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Sommige reacties hier bewijzen echt hoe oppervlakkig mensen kunnen zijn.


    Hoe bedoel je?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Authors schreef:
    (...)

    Weet je waarom? Als iemand zegt 'Een buitenlandse man heeft een vrouw in elkaar geslagen' hoor je meteen 'ah, een buitenlander', maar als het een Nederlander/Belg is, zegt men gewoon 'Een man heeft een vrouw in elkaar geslagen' De buitelanders worden gewoon extra benadrukt.

    Ja dat is zoo focking dom.
    ik bedoel waar slaat dat op?
    Boeiend of je nou buitenlands bent of niet, je hoort je gewoon te gedragen


    I solemny swear i am up to no good

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?

    Voel jij je aangevallen ofso? - no offence maar je gaat er gelijk zo op in-


    I solemny swear i am up to no good

    Als buitenlanders iets hebben gedaan komt het in het nieuws, en als een nederlander iets doet niet, of iig minder snel. Daarom lijkt het alsof het 'altijd die marrokanen weer zijn'.

    Maar dat is idd best overdreven, aangevallen worden omdat je je vriend een kusje geeft..


    Opgeven is geen optie.