• Ik ben altijd heel blij met jullie super lieve reacties, dus hier nog een tekening. Het is mijn character Floris, ook al staat hij er deels op. Meer is ook niet nodig. Deze character komt voor in mijn boek, en voor degene die het nog niet kennen, het heet 'Jongens huilen niet' en staat op Quizlet. Ik wil het later uitbrengen en deze tekening is nog een ontwerp voor de cover.



    Gemaakt met Alpha Markers en adobe PhotoShop. Niet stelen, gebruiken, etc. zonder mijn toestemming. Maar dat spreekt voor zich.

    EDIT: Op advies heb ik een tweede versie gemaakt, met een andere achtergrond.



    Bedankt voor het advies mensen! Daar kan ik tenminste wat mee. Dat hersenloze kritiek, echter, kan wat mij betreft de pot op.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 18:53 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Tuuuurlijk. Je moet toch ook wat te zeiken hebben? :'D

    Uhg, de kin is rechthoekig, te dun in vergelijking van die monsterlippen, loop trouwens niet uit de hoogte te doen over die stiftjes.
    Noem mijn zus geen slet, of ik knal je kop eraf.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 18:35 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Breakdancer schreef:
    (...)

    PhotoShop is ook kunst, jaloerse slet. (:

    Durf me nog eens slet te noemen! Photoshop is GEEN kunst. Wat een belediging voor Kunst.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Before schreef:
    (...)
    Uhg, de kin is rechthoekig, te dun in vergelijking van die monsterlippen, loop trouwens niet uit de hoogte te doen over die stiftjes.
    Noem mijn zus geen slet, of ik knal je kop eraf.


    In tekenen mag je overdrijven, en als iemand weet hoe anatomie in elkaar zit dan ben ik dat. En je kunt mijn kop er niet af knallen want je weet niet eens hoe je moet richten. (: Je zus? Hahaha. Ben jij zeker net zo'n kut kind die d'r bek niet kan houden? Haha. Nou, je lult maar lekker, ik reageer niet op zulke zielepoten. Succes met je leven schat!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Azkaban schreef:
    (...)
    Durf me nog eens slet te noemen! Photoshop is GEEN kunst. Wat een belediging voor Kunst.


    Hahahaha. Zeg dat nog maar eens op deviantART, dan zul je de hele comunity op je kop hebben haha. Maar weet je wat? Je zeikt maar lekker. Ik reageer niet meer. De vinger! (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    In tekenen mag je overdrijven, en als iemand weet hoe anatomie in elkaar zit dan ben ik dat. En je kunt mijn kop er niet af knallen want je weet niet eens hoe je moet richten. (: Je zus? Hahaha. Ben jij zeker net zo'n kut kind die d'r bek niet kan houden? Haha. Nou, je lult maar lekker, ik reageer niet op zulke zielepoten. Succes met je leven schat!

    Hou je kop en noem me nog een keer schat, ik zweer het je. Met mij kun je serieuze problemen krijgen --'
    Je kent me niet, dus hou je kop


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Oke, en nu gaan we stoppen met ruzie maken!
    Breakdancer je zegt dat iedereen je altijd positieve reacties geeft maar je moet ook tegen negatieve kritiek kunnen. Als mensen jouw mening niet delen moet je ze ook niet gaan uitschelden.
    Azkaban, je mag negatieve kritiek geven, maar doe het de volgende keer een beetje vriendelijker.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 18:44 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Er zitten hier en daar schoonheidsfoutjes in (zoals de lippen) maar verder erg knap getekend. Ik vind de plooien in dat vest erg goed gedaan. Dat vind ik persoonlijk altijd het moeilijkst, de kleding.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Nee inderdaad, de achtergrond moet ik nog eens veranderen. Dat ga ik zo eens doen. Bedankt!

    Ik zou een station ofzo nemen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Hahahaha. Zeg dat nog maar eens op deviantART, dan zul je de hele comunity op je kop hebben haha. Maar weet je wat? Je zeikt maar lekker. Ik reageer niet meer. De vinger! (:

    Doe niet zo uit de hoogte, omhooggevallen tekenaartje. Zit ik op DeviantART, nee, dus daar moet je niet mee aankomen, weet je zet je tekeningen anders daar op in plaats van Q der mee lastig te vallen.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Castalia schreef:
    Oke, en nu gaan we stoppen met ruzie maken!
    Breakdancer je zegt dat iedereen je altijd positieve reacties geeft maar je moet ook tegen negatieve kritiek kunnen. Als mensen niet jouw mening delen moet je ze ook niet gaan uitschelden.
    Azkaban, je mag negatieve kritiek geven, maar doe het de volgende keer een beetje vriendelijker.


    Haha je hebt gelijk. Ah weet je? Negatieve reacties kunnen wat mij betreft te pot op want die krijg ik mijn hele leven al. (Ik zei niet dat ik altijd positieve reacties krijg, maar ik waardeer ze wel heel erg.) En ik heb nou eenmaal een grote bek, dus ja. Ik vloek veel te veel. Sorry daarvoor. (: Maar meningen kan ik gebruiken hoor, zolang ze maar redelijk zijn en niet nergens over gaan.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 18:45 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    serieus, ik dacht bij de titel tekening hier komt weer zo'n zwart wit schetsje, maar dit is echt awesome!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Prongs schreef:
    Er zitten hier en daar schoonheidsfoutjes in (zoals de lippen) maar verder erg knap getekend. Ik vind de plooien in dat vest erg goed gedaan. Dat vind ik persoonlijk altijd het moeilijkst, de kleding.


    Heel erg bedankt! Tja, kleine foutjes maakt iedereen wel eens. Maar daar leer ik van, dus thanks!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Stray schreef:
    serieus, ik dacht bij de titel tekening hier komt weer zo'n zwart wit schetsje, maar dit is echt awesome!


    Wow thanks! <33


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Haha je hebt gelijk. Ah weet je? Negatieve reacties kunnen wat mij betreft te pot op want die krijg ik mijn hele leven al. En ik heb nou eenmaal een grote bek, dus ja. Ik vloek veel te veel. Sorry daarvoor. (: Maar meningen kan ik gebruiken hoor, zolang ze maar redelijk zijn en niet nergens over gaan.


    Je moet niet zeggen dat negatieve reactie de pot op kunnen, je kan daar altijd uit leren.

    Ik vind het wel goed getekend (alleen de rechte hoeken storen een beetje) en de achtergrond natuurlijk.. Dus ik zou zelf een achtergrond tekenen als ik jou was.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Castalia schreef:
    (...)

    Je moet niet zeggen dat negatieve reactie de pot op kunnen, je kan daar altijd uit leren.

    Ik vind het wel goed getekend (alleen de rechte hoeken storen een beetje) en de achtergrond natuurlijk.. Dus ik zou zelf een achtergrond tekenen als ik jou was.


    Je hoeft mij niet te vertellen wat ik moet denken. Ik leer van advies, niet van mensen die mij hersenloos kritiek geven. Als ik advies krijg, dan neem ik dat aan. Als mensen mij alleen maar vertellen dat ik faal dat steek ik mijn middelvinger op en scheld ik ze uit, want ik heb daar schijt aan.

    Bedankt! Ik heb de achtergrond nu veranderd, en zet er nu een tweede versie op. De achtergrond is opnieuw een foto, maar ik denk dat deze wel beter is. Bedankt voor het advies1


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.