• ik vroeg me iets af ;
    ik heb precies iets gemist : over tokio hotel word tegenwoordig ook door de fans zoveel slecht gezegd vind ik. persoonlijk ben ik écht nog wel fan , maar velen twijfelen eraan of ze nog echt wel fan zijn & stellen zich ook vragen of bill & tom het nu samen doen ( ofja; toch of er iets aan de hand is tussen bill & tom ) maar ik vind t best wel bullshit . sorry voor degene die dt denken >.<
    volgens mij denkt th nog wel aan europa , maar amerika is toch ook belangrijk & jaa, ze moeten terugkomen , maar dat zal er ook nog wel van komen, ze zijn europa echt niet vergeten ..
    of ben ik nu gewoon onzin aan het zeggen xD ?

    nee, niemand ?

    ja, ik vind het ook een beetje vreemd dat mensen van die vragen beginnen stelle of bill en tom same zijn ofdat ze gaan splitte ofzo...

    :D

    ja, ik vind het ook een beetje vreemd dat mensen van die vragen beginnen stelle of bill en tom same zijn ofdat ze gaan splitte ofzo...

    :D

    jeaj, nog iemand :)

    ben 't met je eens


    Why don't you break my heart

    (...)
    jeaj, nog iemand :)


    ik vind het ergens ook wel gemeen dat iedereen over ze bezig is dat ze uit elkaar gaan en altijd ruzie hebbe, en onderling relaties hebbe en blablabla... dat is toch gewoon roddele? ze wete helemaal van niks... :D

    Neehoor.
    Je hebt gelijk.
    Maar dit soort topics zijn een beetje onnodig.
    Er zijn al veel topics geweest met deze mening, maar uiteindelijk draait het toch op onenigheid uit.


    Sing the song of the stars for me.

    Hallo Zelfs als Bill&Tom een relatie hebben.. is dat ten eerste super schattig (H) en ten 2de is het toch hun keuze.. Wat kunnen hun er aan doen dat ze verliefd worden op elkaar? Waarom zouden ze niet verliefd op elkaar mogen zijn dan? Alleen maar omdat ze broers zijn? Liefde is toch juist iets moois...Het zou mij echt niets verbazen hoor, als er later uit komt dat ze een relatie hebben.. die 2 horen (misschien) gewoon bij elkaar...
    [/mening]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Weheh, ik denk zeker niet dat Bill en Tom iets samen hebben. Ik bedoel, ze zijn tweelingbroers hoor.. ;o
    Ze denken ook vast wel aan europa, maar de platenmaatschappij verzint waar ze heen gaan, waar groot geld te halen valt. Amerika dus, daar kunnen ze zelf ook niet zo veel aan doen. :]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik vind het eigenlijk niet eerlijk dat se so vaak naar amerika gaan maar het is egt super dat se in amerika sijn doorgebrooken en tom en bill hebben nix met elkaar.
    en bill heeft een nieuwe tattoe :O maar hij wil hem niet laaten sien :O

    Ik vindt hun succes in de VS ook wel belangrijk, want dan gaan ze langer door met hun carriere etc.
    Maar dat ze er al bijna meer als een half jaar zitten is heel stom, en ik vindt het van het managemetn de schuld en niet TH.
    IK BEN ER NIET MINDER FAN OM, TH ZELF DOET HET VOOR HET MUZIEK, HET MANAGEMETN VOOR HET GELD!!!!


    Dit is mijn mening...!?

    EINDELIJK!! :D
    Iemand dii et zelfde denkt! x'D
    Maar als Bill&Tom iets zouden hebben met elkaar dan zou ik da wel kei geil vinden! ^^
    x


    If music be the food of love, play on!