• Ik ben altijd heel blij met jullie super lieve reacties, dus hier nog een tekening. Het is mijn character Floris, ook al staat hij er deels op. Meer is ook niet nodig. Deze character komt voor in mijn boek, en voor degene die het nog niet kennen, het heet 'Jongens huilen niet' en staat op Quizlet. Ik wil het later uitbrengen en deze tekening is nog een ontwerp voor de cover.



    Gemaakt met Alpha Markers en adobe PhotoShop. Niet stelen, gebruiken, etc. zonder mijn toestemming. Maar dat spreekt voor zich.

    EDIT: Op advies heb ik een tweede versie gemaakt, met een andere achtergrond.



    Bedankt voor het advies mensen! Daar kan ik tenminste wat mee. Dat hersenloze kritiek, echter, kan wat mij betreft de pot op.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 18:53 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik zou een station ofzo nemen..


    Haha thanks! Die achtergrond die 'niet gepast' was, was juist een station. De tweede versie zet ik er nu op.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Oeh, die tweede is ook nice! ;D

    Ik snap trouwens niet waarom mensen hier negatieve reacties op gaan geven. Als zij denken dat ze het beter kunnen, laat ze dan zelf een tekening maken!

    Ikzelf zou dit echt niet kunnen :')

    Celestial schreef:
    Oeh, die tweede is ook nice! ;D

    Ik snap trouwens niet waarom mensen hier negatieve reacties op gaan geven. Als zij denken dat ze het beter kunnen, laat ze dan zelf een tekening maken!

    Ikzelf zou dit echt niet kunnen :')


    Echt heel erg bedankt! Ach, dat heet op dA 'trolling', oftewel, jaloerse bitches zonder levens. Ik heb dan zoiets van 'fuck you', en dat mag kennelijk ook al niet meer. Haha. Ach ja, ze motiveren me hoor. Dan denk ik van: 'oh ja? ik kan niet tekenen? nou moet jij eens opletten!'.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.