• Wie kent de boeken van Lauren Kate? (Fallen & Kwelling)


    Wat als de persoon voor wie je voorbestemd bent nooit de JOUWE kan worden? Vanaf de allereerste schooldag trekt de mysterieuze, onweerstaanbaar aantrekkelijke en afstandelijke Daniel Grigori de aandacht van Luce Price. Hij komt haar akelig bekend voor en is haar enige afleiding op een plek waar mobieltjes verboden zijn en cameras elke beweging waarnemen. Daniel laat heel duidelijk merken dat hij niets met Luce te maken wil hebben, maar ze kan hem niet negeren. Als een magneet wordt ze naar hem toe gezogen en ze is vastberaden om te ontdekken wat Daniel wanhopig geheim probeert te houden ook al betekent het haar dood. Fallen is een gevaarlijke pageturner en het ultieme liefdesverhaal.


    Wie kent deze reeks?
    Ik vind hem super. Echt iets dat je in een ruk uitleest. Lekker spannend ook op sommige momenten. :Y)
    Ik vind de omslag en beschrijving wel een beetje misleidend, want buiten het typische liefdesverhaal zijn de Gevallen Engelen en Verschoppelingen ook erg interessant. :3

    Dus als je hem nog niet gelezen hebt, vlieg dan nu naar de bib. (A)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 10:51 ]


    Let the Night embrace you

    Ik heb deel 1 ergens onder mijn bed liggen, maar ik vond het verhaal een beetje standaard.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ^ Dat wel, maar dat neemt niet weg dat het een leuk verhaal is. Vooral de Gevallen Engelen zijn leuk in tegenstelling tot de Vampieren die je nu overal ziet. :3


    Let the Night embrace you

    Ik ken hem ben nu torment(kwelling) aan het lezen.


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Wilde hem lezen, maar hij is geloof ik niet in de ik-vorm geschreven. En als het niet in de ik-vorm is geschreven, laat ik het meestal links liggen. Maar ja, misschien ga ik 'm nog wel een keer lenen/kopen.


    wth.

    Klinkt interessant! Ik ga die meenemen op reis =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik niet, maar een vriendin van me leest die boeken (:


    Olive

    ik ben bezig met kwelling, maar heb nu niet bepaald iets dat ik ze aan ga raden omdat het teveel weg heeft van twiligt, boven natuurlijke mensen, twee 'jongens' die verliefd worden op een meisje... haat het om hetzelfde te lezen maar dan in een iets ander jasje

    Ik heb Fallen en Kwelling gereserveerd bij de bieb en nu moet ik wachten totdat ze er zijn, maar ze zijn er nog steeds niet ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik niet ,is dat in het Engels?


    Follow your dreams. They know the way.

    Sodom schreef:
    ^ Dat wel, maar dat neemt niet weg dat het een leuk verhaal is. Vooral de Gevallen Engelen zijn leuk in tegenstelling tot de Vampieren die je nu overal ziet. :3


    They fell in love, didn't they?

    En de derde is ook al uit! Wel in het Engels, maar goed. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bij het einde van deel 1 had ik wel een beetje iets van "WTF?" maar ik vond het wel cool, en ik deel 2&3 lezen als ik tijd heb.


    Alis volat propriis

    Die heb ik daarstraks in de boekenwinkel zien liggen. Ik was eigenlijk opzoek naar Queeste van Angie Sage
    Ik ga het denk ik eens zoeken in de bibliotheek.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb de eerste bijna uit, maar ik vond de ontknoping nogal tegenvallen en nu ligt die hier maar onder het stof. Mijn moeder heeft me gisteren voor mijn verjaardag trouwens het vervolg gegeven haha :-)

    Ik heb 1 en twee gelezen


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague